Otvorené vouchery: Rezervácia je nutná po zakúpení voucheru na tel.č.: +421 903 766 224 alebo e‑mailom: nespenzion@gmail.com.
Pobyt nie je možné kombinovať s ďalšími zľavami.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň , mám u vás zarezervovany a zaplateny pobyt na budúci
týždeň od 7.5.2021–9.5.2021. Obaja s partnerom.sme očkovaní a splname
podmienky vyhlášky o Tom ,že sa už nemusíme testovať . Verím , že vo
vašom.zariadeni naše potvrdenia o očkovaní sa budú brať do úvahy ako
testy . Ďakujem .
Penzión na Trojici
Dobrý deň , pani Mária , samozrejme nám bude postačovať sa preukázať
potvrdením o očkovaní.Prajeme pekný deň
S pozdravom Penzión na Trojici
Darina
Dobrý deň prosím vás ako ďaleko je najbližšie parkovisko? A je
platené. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel.čísle: +421 903 766 224 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: natrojici.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Penzión na Trojici
Dobrý deň,pani Darina,
najbližšie parkovisko je cca 500m od penziónu,áno je platené :) ,po dohode
s našim Penziónom sa vieme dohovoriť na parkovaní pri penzióne za cenu
10€ / deň :)
Mima
Dobrý večer…nenašla som informácie o parkovaní… aká je
možnosť?
Penzión na Trojici
Dobrý deň,vlastné parkovanie Pentión neponúka,preto si móžete vybrať
verejné parkovisko v Banskej Štiavnici ,ďakujeme
Anna
Dobrý den jaká je možnost parkování. Děkuji
Penzión na Trojici
Dobrý deň,vlastné parkovanie Penzión neponúka,preto si móžete vybrať
verejné parkovisko v Banskej Štiavnici ,ďakujeme
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , mám u vás zarezervovany a zaplateny pobyt na budúci týždeň od 7.5.2021–9.5.2021. Obaja s partnerom.sme očkovaní a splname podmienky vyhlášky o Tom ,že sa už nemusíme testovať . Verím , že vo vašom.zariadeni naše potvrdenia o očkovaní sa budú brať do úvahy ako testy . Ďakujem .
Dobrý deň , pani Mária , samozrejme nám bude postačovať sa preukázať potvrdením o očkovaní.Prajeme pekný deň
S pozdravom Penzión na Trojici