Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý prosím vás termin od 20.7 máte volné .Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Vladíimír,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť
urgentne termín môžete sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle:
+421 902 991 024 alebo e-mailom na: recepcia@penzionbeskydy.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Alexandra Smatanová
Dobrý deň. Je pri ubytovaní potrebné preukázať sa covid pasom alebo
testom? Vďaka.
Penzión Beskydy***
Ubytovacie zariadenia sú otvorené. Reštaurácie a wellnes podľa
príslušných odporúčaní
Reštaurácie bez obmedzení.
Wellness max. 50% kapacity na 1 sektor, resp. max. počet osôb do
1000. Podmienkou pre vstup do wellnesu je negatívny antigénový test, nie
starší ako 24 hodín, alebo RT-PCR/LAMP test nie starší ako 72 hodín,
nepotrebujú ho deti do 10 rokov.
Test potrebujete len pri vstupe do wellness,
Prekrytie dýchacích ciest je povinné v každom interiéri, spoločenských
priestoroch.
S pozdravom Penzión Beskydy
Andrea
Dobry den mate vilne ubytovanie od 8.6–10.6 pre dva pary
s polpenziou?
Penzión Beskydy***
Dobrý deň, áno máme voľné izby.
V prípade záujmu nás kontaktujte na email recepcia@penzionbeskydy.sk.
S pozdravom Penzión Beskydy.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý prosím vás termin od 20.7 máte volné .Dakujem.
Dobrý deň, pán Vladíimír,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť urgentne termín môžete sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +421 902 991 024 alebo e-mailom na: recepcia@penzionbeskydy.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.