Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel +421 911 514 135 alebo emailom na info@vilajasna.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, mali by sme záujem o ubytovanie na 3 noci tento víkend
23.-26.4. Mali by sme v cene okrem sauny aj kaďu? Ďakujem za odpoveď
Vila Vista
Dobry den,ano pri 3 nociach mate 1 kupanie v kadi zdarma.Tesime sa na vasu
navstevu!
Alžbeta Kajanková
Dobrý deň, je možné prísť aj so psíkom? Je to malá,
čistotná rasa.
Vila Vista
Dobry den,
dakujeme za zaujem. Ano je, cistotne vychovane psiky su u nas vitane. Poplatok
za psa je 10,–Eur/noc
Natalia
Dobrý deň,už je kaďa teda v prevádzke? Vďaka
Vila Vista
Dobry den,ano kada je v prevadzke, rovnako ako infrasauna. Vas pobyt si
mozete rezervovat na nasej webstranke, alebo uplatnit vase kupony zo Zlavomatu
od 7.4.2021
Natália Majchráková
Dobrý deň môžem sa opýtať ako je to s privátnou kadou počas tohto
obdobia? Je možné ju využiť aj teraz? Ďakujem za odpoveď
Vila Vista
Dobry den,
cakame este na nejake pravne vyjadrenia a verime, ze od prveho decembroveho
vikendu by sme ju mohli mat v prevadzke.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mali by sme záujem o ubytovanie na 3 noci tento víkend 23.-26.4. Mali by sme v cene okrem sauny aj kaďu? Ďakujem za odpoveď
Dobry den,ano pri 3 nociach mate 1 kupanie v kadi zdarma.Tesime sa na vasu navstevu!