Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Dieťa od 6 do 11,9 rokov na prístelke s polpenziou (len v izbe Superior) - cena za dieťa sa automaticky vypočíta v košíku.
Pozor, pokiaľ informáciu o dieťati zadáte až do poznámky, doplatíte zaň na mieste. V tomto prípade je potrebné overiť si kapacitu v hoteli pred zakúpením voucheru.
Dieťa od 12 rokov nie je možné ubytovať na prístelke.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Hello, I would like to find out if you can prepare food for celiacs in your
hotels. Thank you very much for your answer, we would like to visit you😊
Hotel Paris
Dear Mrs. Tomkova, yes, we can provide gluten free meals. Please inform us
when you make the booking, so we will put an additional remark.
Thank you!
Tina
Kristina Černá
Dobry den,
v ponuke „polpenzia“ su zahrnute aj vecere, alebo iba ranajky?
dakujem
Hotel Paris
Dear Mrs. Černa,
half board includes breakfast AND dinner :)
Tina
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Hello, I would like to find out if you can prepare food for celiacs in your hotels. Thank you very much for your answer, we would like to visit you😊
Dear Mrs. Tomkova, yes, we can provide gluten free meals. Please inform us when you make the booking, so we will put an additional remark.
Thank you!
Tina