Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie vykonajte hneď po zakúpení voucheru na tel. čísle 0904 855 744 alebo e‑mailom na planina@planina.sk (v čase 8.00 – 20.00 hod.)
Pri rezervácii je nutné nahlasovať číslo kupónu
Check in: 14:00 – 18:00
Check out: 10:00
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, je mozne teraz v decembri prist na wellness pobyt v domceku
Planina?
Apartmány Planina - Predná Hora
Dobrý deň,
wellness centrá sú uzavreté z rozhodnutia hlavného hygienika. Ako sa bude
situácia vyvíjať je veľmi ťažko odhadnúť, aj keď už nejaké ústupky
boli urobené (čiastočné otvorenie pri obmedzenej kapacite).
Prosím kontaktujte nás priamo telefonicky, vieme sa pobaviť, aké by boli
možnosti pobytu u nás už aj v decembri …
Jana, Apartmány Planina.sk
Soňa
Dobrý deň,
apartmánový domček sa dá objednať na Silvestra ?
(predbežne 4 ľudia).
Ďakujem za info
Apartmány Planina - Predná Hora
Dobrý deň, Silvester nie je možné zakúpiť cez Zľavomat, ale pri
priamej objednávke u nás ešte nejaké voľné kapacity máme. Prosím
kontaktujte nás priamo.
Jana, Apartmány Planina.sk
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne teraz v decembri prist na wellness pobyt v domceku Planina?
Dobrý deň,
wellness centrá sú uzavreté z rozhodnutia hlavného hygienika. Ako sa bude situácia vyvíjať je veľmi ťažko odhadnúť, aj keď už nejaké ústupky boli urobené (čiastočné otvorenie pri obmedzenej kapacite).
Prosím kontaktujte nás priamo telefonicky, vieme sa pobaviť, aké by boli možnosti pobytu u nás už aj v decembri …
Jana, Apartmány Planina.sk