Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na rezerwacja@osada-sniezka.com alebo telefonicky na +48 75 61 26 656 v anglickom alebo poľskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru, izbu, o ktorú máte záujem a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu., hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočítá cena za ne (ak nemajú pobyt zadarmo). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je taktiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná len zmena rezervácie, a to najneskôr 14 dní vopred. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie na e-mail podpora@zlavomat.sk.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehoty od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 14 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná len raz alebo po dohode s recepciou.