Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili: Reservations_Prague@hilton.com alebo na tel. +420 224 841 111 – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Dobré vedieť: Pri variante s bonusovým zážitkom nahláste vybraný zážitok pri rezervácii pobytu (u online termínov ho uveďte do poznámky).
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne.
Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Deti bez nároku na lôžko nemajú v cene ani stravu, môžete ju pre nich priplatiť.
Základné dvojlôžkové izby sú bez možnosti prístelky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chcel by som sa opýtať či je táto ponuka považovaná za
online termín alebo otvorený termín, resp. ak by som ju kúpil cez portál
zlavomat či je možné storno. Ďakujem
Hilton Prague
Dobry den Tomas, dekujeme za Vas dotaz. U vsech variant si muzete zvolit bud
otevreny voucher nebo konkretni online termin. V sekci Storno podmienky se
doctete detailni informace o zruseni nebo zmene voucheru. Dekujeme a prejeme
pekny den. Hilton Prague tym
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcel by som sa opýtať či je táto ponuka považovaná za online termín alebo otvorený termín, resp. ak by som ju kúpil cez portál zlavomat či je možné storno. Ďakujem
Dobry den Tomas, dekujeme za Vas dotaz. U vsech variant si muzete zvolit bud otevreny voucher nebo konkretni online termin. V sekci Storno podmienky se doctete detailni informace o zruseni nebo zmene voucheru. Dekujeme a prejeme pekny den. Hilton Prague tym