Zažite adrenalín 2v1: jazda na americkej legende a vyhliadkový let na ruskej klasike
Prehľad ponuky
Chcete dvojnásobnú dávku adrenalínu? Ako na ceste, tak aj vo vzduchu? V jeden deň a na jednom mieste? Tak táto ponuka je presne pre vás!
Americké legendy Dodge Charger, Mustang GT Roush a lietadlo ANTONOV AN-2 čakajú len na vás! Prevezte sa s americkou legendou, krásnym a výkonným „muscle car“ a potom vzlietnite k oblakom na nezničiteľnej ruskej mašine, najväčšom lietajúcom dvojplošníku na svete!
Všetky varianty môžete samozrejme využiť aj ako spolujazdci, vďaka čomu si môžu jazdu užiť aj nevodiči. Skúsení inštruktori sa o vás radi postarajú a navyše máte 0 % spoluúčasť. V luxusnom interiéri sa vám bude sedieť naozaj pohodlne, a to aj vďaka ventilovaným a vyhrievaným sedadlám pre maximálny komfort.
Legenda, ktorú asi netreba predstavovať. Posaďte sa za volant tejto americkej krásky a sledujte, ako sa vám rozžiaria oči radosťou. GT Roush totiž ukrýva pod svojou kapotou 5-litrový atmosférický 8-valec a keď sa naň správne šliapne, dokáže zrýchliť z 0 na 100 za 4,2 sekundy. Kto si toto auto dokáže skrotiť, tak tomu sa odmení nezabudnuteľným zážitkom. Jazda na Mustang GT Roush 560HP je ideálny darček pre toho, kto miluje poriadne nadupané americké autá. |
Tento veľký americký sedan patrí medzi legendy. Zabudnite na pokojné rodinné auto – atmosférický 6-valec vás ihneď preberie k životu! |
Konštruktér Oleg Antonov začal už koncom druhej svetovej vojny s prácami na projekte viacúčelového poľnohospodárskeho lietadla. Antonov v tom čase ešte pôsobil v konštrukčnej kancelárii A. S. Jakovleva. 6. marca 1946 začala svoju činnosť Antonovova „vlastná“ konštrukčná kancelária. Od Ministerstva poľnohospodárstva dostala v tom čase požiadavky na nové lietadlo. Práce na projekte prebiehali veľmi rýchlo, pretože konštruktér naviazal na svoju predchádzajúcu činnosť v tejto oblasti letectva. Voľba pohonnej jednotky rozdelila konštruktérov na dva tábory. Jedni požadovali hviezdicový motor AŠ-21 s výkonom 559,4 kW (760 k), ten sa však zdal šéfkonštruktérovi pre dané účely slabý. On totiž presadzoval silnejší motor, a to AŠ-62 s výkonom 736 kW (1000 k). Na koniec sa teda stavali prototypy s oboma motormi. Prvý prototyp, označený Sch-1 (poľnohospodársky), poháňaný slabším motorom AŠ-21 po prvýkrát vzlietol 31. augusta 1947. Krátko na to ho nasledoval aj druhý prototyp so silnejším motorom. |