Chcete dvojnásobnú dávku adrenalínu? Ako na ceste, tak aj vo vzduchu? V jeden deň a na jednom mieste? Tak táto ponuka je presne pre vás!
Americké legendy Dodge
Charger, Mustang GT Roush a lietadlo ANTONOV AN-2 čakajú len
na vás! Prevezte sa s americkou legendou, krásnym a výkonným „muscle
car“ a potom vzlietnite k oblakom na nezničiteľnej ruskej mašine,
najväčšom lietajúcom dvojplošníku na svete!
Všetky varianty môžete samozrejme využiť aj ako spolujazdci, vďaka čomu si môžu jazdu užiť aj nevodiči. Skúsení inštruktori sa o vás
radi postarajú a navyše máte 0 % spoluúčasť. V luxusnom interiéri sa vám bude sedieť naozaj pohodlne, a to aj vďaka ventilovaným a vyhrievaným
sedadlám pre maximálny komfort.
Legenda, ktorú asi netreba predstavovať. Posaďte sa za volant tejto
americkej krásky a sledujte, ako sa vám rozžiaria oči radosťou. GT Roush
totiž ukrýva pod svojou kapotou 5-litrový atmosférický 8-valec a keď sa naň správne šliapne, dokáže zrýchliť z 0 na 100 za 4,2 sekundy. Kto
si toto auto dokáže skrotiť, tak tomu sa odmení nezabudnuteľným
zážitkom. Jazda na Mustang GT Roush 560HP je ideálny darček pre toho, kto
miluje poriadne nadupané americké autá.
Tento veľký americký sedan patrí medzi legendy. Zabudnite na pokojné
rodinné auto – atmosférický 6-valec vás ihneď preberie k životu!
Konštruktér Oleg Antonov začal už koncom druhej svetovej vojny
s prácami na projekte viacúčelového poľnohospodárskeho lietadla. Antonov
v tom čase ešte pôsobil v konštrukčnej kancelárii A. S. Jakovleva.
6. marca 1946 začala svoju činnosť Antonovova „vlastná“ konštrukčná
kancelária. Od Ministerstva poľnohospodárstva dostala v tom čase
požiadavky na nové lietadlo. Práce na projekte prebiehali veľmi rýchlo,
pretože konštruktér naviazal na svoju predchádzajúcu činnosť v tejto
oblasti letectva. Voľba pohonnej jednotky rozdelila konštruktérov na dva
tábory. Jedni požadovali hviezdicový motor AŠ-21 s výkonom 559,4 kW
(760 k), ten sa však zdal šéfkonštruktérovi pre dané účely slabý. On
totiž presadzoval silnejší motor, a to AŠ-62 s výkonom 736 kW (1000 k).
Na koniec sa teda stavali prototypy s oboma motormi. Prvý prototyp, označený
Sch-1 (poľnohospodársky), poháňaný slabším motorom AŠ-21 po prvýkrát
vzlietol 31. augusta 1947. Krátko na to ho nasledoval aj druhý prototyp so silnejším motorom.