Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Rezerváciu vykonajte s čo najväčším predstihom e‑mailom na: info@hresort.cz alebo na tel. +420 776 014 009 alebo +420 725 252 400.
Pri rezervácii nahláste kód voucheru.
Prípadné prístelky a ďalšie požiadavky hláste už pri rezervácii.
Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne. Deti bez nároku na lôžko nemajú v cene ani stravu, môžete ju pre nich priplatiť.
1. dieťa do 2,9 rokov bez nároku zdarma
Prípadné prístelky a ďalšie požiadavky hláste už pri rezervácii najneskôr 3 dni vopred.
Pre rodiny s malými deťmi sú v priestoroch reštaurácie detské stoličky, prebaľovací pult aj detský kútik.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.