Netermínový variant: Rezervácia a overenie voľnej kapacity na tel. čísle: +36–46/560–160 alebo e‑mailom: kikelet.hotel@t-online.hu (anglicky a maďarsky).
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: Z dôvodu opatrení proti pandémii sa vopred informujte ohľadom dostupnosti pobytu alebo jednotlivých služieb vo vybranom termíne!
Užitočné: Od 1. 9. 2021 majú všetky ubytovacie zariadenia v Maďarsku povinnosť digitalizácie dokladov. Nezabudnite si preto so sebou vziať občiansky preukaz alebo cestovný pas, a to aj pre deti, bez ohľadu na vek.
Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.