Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na recepcia@hotelbystra.sk s predmetom e‑mailu: Zlavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať aké obmedzenia sú aktuálne pre welness služby ? Čo
z uvedených služieb v ponuke mi nebude poskytnuté ?
Ďakujem.
Hotel Bystrá***
Dobrý deň,
pani Schvarczová, ďakujeme za Vašu otázku, hotel dodržuje opatrenia podľa
Covid automatu: https://automat.gov.sk/brezno.
Aktuálne k 10.6.2021 je obmedzená len kapacita wellness centra na 50 % a
sú znefunkčnené pitné fontánky.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
Ďakujeme,
Tím HB
Ottová Zuzana
Dobrý deň. Ponúkate pobyt aj pre dve deti a dvoch dospelých?Deti majú
13 a 9 rokov.Dĺžka pobytu len 4 dni?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je možné zadať dve deti vo veku 13 a 9 rokov v objednávke,
pretože ubytovanie v našej ponuke je v izbách iba s možnosťou jednej
prístelky. Pre bližšie informácie Vám odporúčame sa obrátiť priamo na
hotel na tel.čísle: +421 917 960 334 alebo +421 486 195 253 či
e-mailom na: recepcia@hotelbystra.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Ingrid Poczosova
Dobry den,ponukate uz aj welnes?Kolko by ma stal pobyt pre jednu
osobu,polpenzia,5 noci a procedury?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ingrid,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, naša ponuka je iba pre 2 osoby na maximálne 4 dni. Je možné pobyt
využiť aj iba jednou osobou, no však cena zostane rovnaká nakoľko sa platí
za celú izbu. Cena sa Vám automaticky vypočíta na našej stránke po zadaní
počtu osôb a nocí.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať aké obmedzenia sú aktuálne pre welness služby ? Čo z uvedených služieb v ponuke mi nebude poskytnuté ?
Ďakujem.
Dobrý deň,
pani Schvarczová, ďakujeme za Vašu otázku, hotel dodržuje opatrenia podľa Covid automatu: https://automat.gov.sk/brezno.
Aktuálne k 10.6.2021 je obmedzená len kapacita wellness centra na 50 % a sú znefunkčnené pitné fontánky.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
Ďakujeme,
Tím HB