Hotel Marlene**** s neobmedzeným wellness, bazénom a fantastickou gastronómiou v horskom prostredí Veľkej Rače s množstvom aktivít
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcela by som prísť k vám na víkendový pobyt (2 noci)
s manželom a 2 vnúčatami, ktoré s nami nežijú v spoločnej
domácnosti. Zároveň by som si chcela uplatniť u zamestnávateľa príspevok
na rekreáciu, ale náklady na vnúčatá by na faktúre nemali byť. Je možné
vystaviť 2 faktúry, zvlášť na mňa a manžela a zvlášť na vnúčatá?
Žeby to nebolo také jednoduché, mám ešte darčekový poukaz Zľavomat
v hodnote 50,– €. Viete mi to tak urobiť, aby to bolo pre zamestnávateľa
v poriadku?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň prajem, pani Jana,
ďakujeme za otázku.
Na potvrdení je potrebné, aby figurovali mená všetkých zúčastnených
osôb v zakúpenom variante.
Žiaľ, rekreačný príspevok sa na vnúčatá nevzťahuje.
Potvrdenie o platbe v danej forme Vám vieme vystaviť a je už na Vašom
zamestnávateľovi, podľa akých smerníc sa riadi a či preplatí aj túto
časť.
Odporúčame sa preto obrátiť priamo na zamestnávateľa a informovať sa
o svojich možnostiach.
Prajeme krásny deň.
je potrebny covid pas
Dobrý deň, pán Novák,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt:
marlene@marlene.sk
+421 414 382 732
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň, rada by som sa info na cenovú ponuku pre 2+2 (14 a 9 ročnými deťmi) v termíne od 22.8.-25.8. s polpenziou. Ďakujem.
Dobrý deň, pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia a cena sa vypočíta po zvolení
variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
V prípade potreby nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajeme.
Dobrý den,prosim Vas,je možny aj pobyt so 4kg psikom,ktorý neplzne-má vlasy a zvládnuté hyg.navyky? dakujem
Dobrý deň, pani Alexandra, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Poplatok za domáce zviera v hoteli je 9 eur za noc.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň,chceli by sme si zakúpiť voucher na pobyt u vás s termínom,ale ide až o mesiac október.Ako je to so stornom alebo zmenou termínu, pokiaľ sa opäť zmení epidemiologicka situácia? Ďakujem
Dobrý deň, pani Angelika,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem.
Storno podmienky nájdete pri každom variante v spodnej časti.
Ohľadom riešenia obmedzení v prípade zhoršenia epidemiologickej situácie
Vás budeme informovať operatívne.
V prípade ďalších otázok sa neváhajte obrátiť na podpora@zlavomat.sk
Prajeme krásny deň.
Dobrý deň, mala by som záujem o dve dvojlôžkové izby s balkónom , najlepšie blízko seba. Pobyt by bol pre dve dospelé osoby a dve deti vo veku 13 a 17 rokov. Poprosila by som dostupnosť a cenu. Mali by sme záujem v období od 18.7 . do 31.7 na 4 alebo 5 nocí, ďakujem za informácie, s pozdravom Kováčová Silvia.
Chcela by som zaplatiť pobyt z účtu ale až po obdržaní voucheru na mail, ale stále pýta č.karty a to nechcem prosím poraďte. Mám záujem o pobyt n a 2 noci pre dve osoby 18.6. – 20.6. 2021
Dobrý deň, Helena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pobyty na konkrétny termín je možné platiť jedine kartou. Ak by
ste si však vybrali voucher bez termínu, vtedy je možné platiť aj bankovým
prevodom.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deń
Je možny alternativny termín?
21–24.10? Alebo 22 –24.10?-posledna noc z 23–24. Ďakuje
Dobrý deň, pán Ľubomír,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia v kalendári a cena sa vypočíta po zvolení variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
V prípade potreby nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajeme.