Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na marlene@marlene.sk alebo na tel. +421 414 382 732. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcela by som prísť k vám na víkendový pobyt (2 noci)
s manželom a 2 vnúčatami, ktoré s nami nežijú v spoločnej
domácnosti. Zároveň by som si chcela uplatniť u zamestnávateľa príspevok
na rekreáciu, ale náklady na vnúčatá by na faktúre nemali byť. Je možné
vystaviť 2 faktúry, zvlášť na mňa a manžela a zvlášť na vnúčatá?
Žeby to nebolo také jednoduché, mám ešte darčekový poukaz Zľavomat
v hodnote 50,– €. Viete mi to tak urobiť, aby to bolo pre zamestnávateľa
v poriadku?
Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň prajem, pani Jana,
ďakujeme za otázku.
Na potvrdení je potrebné, aby figurovali mená všetkých zúčastnených
osôb v zakúpenom variante.
Žiaľ, rekreačný príspevok sa na vnúčatá nevzťahuje.
Potvrdenie o platbe v danej forme Vám vieme vystaviť a je už na Vašom
zamestnávateľovi, podľa akých smerníc sa riadi a či preplatí aj túto
časť.
Odporúčame sa preto obrátiť priamo na zamestnávateľa a informovať sa
o svojich možnostiach.
Prajeme krásny deň.
Jozef Novák
je potrebny covid pas
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Novák,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: marlene@marlene.sk
+421 414 382 732
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Martina
Dobrý deň, rada by som sa info na cenovú ponuku pre 2+2 (14 a
9 ročnými deťmi) v termíne od 22.8.-25.8. s polpenziou. Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Martina,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia a cena sa vypočíta po zvolení
variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
Dobrý den,prosim Vas,je možny aj pobyt so 4kg psikom,ktorý neplzne-má
vlasy a zvládnuté hyg.navyky? dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Alexandra, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Poplatok za domáce zviera v hoteli je 9 eur za noc.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Angelika Gaštanová
Dobrý deň,chceli by sme si zakúpiť voucher na pobyt u vás
s termínom,ale ide až o mesiac október.Ako je to so stornom alebo zmenou
termínu, pokiaľ sa opäť zmení epidemiologicka situácia? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Angelika,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem.
Storno podmienky nájdete pri každom variante v spodnej časti.
Ohľadom riešenia obmedzení v prípade zhoršenia epidemiologickej situácie
Vás budeme informovať operatívne.
Dobrý deň, mala by som záujem o dve dvojlôžkové izby s balkónom ,
najlepšie blízko seba. Pobyt by bol pre dve dospelé osoby a dve deti vo veku
13 a 17 rokov. Poprosila by som dostupnosť a cenu. Mali by sme záujem
v období od 18.7 . do 31.7 na 4 alebo 5 nocí, ďakujem za informácie,
s pozdravom Kováčová Silvia.
Helena Chudá
Chcela by som zaplatiť pobyt z účtu ale až po obdržaní voucheru na
mail, ale stále pýta č.karty a to nechcem prosím poraďte. Mám záujem
o pobyt n a 2 noci pre dve osoby 18.6. – 20.6. 2021
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Helena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pobyty na konkrétny termín je možné platiť jedine kartou. Ak by
ste si však vybrali voucher bez termínu, vtedy je možné platiť aj bankovým
prevodom.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deń
Je možny alternativny termín?
21–24.10? Alebo 22 –24.10?-posledna noc z 23–24. Ďakuje
Dobrý deň, pán Ľubomír,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia v kalendári a cena sa vypočíta po zvolení variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
V prípade potreby nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajeme.