Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa opýtať aký je rozdiel medzi
Rodinný apartmán
2 lôžka + 2 prístelky
a
izba Premium (2+2)
2 lôžka + 2 prístelky?
Sú dve samostatné izby alebo len jedná izba s pristelkami?
Hotel Gold****
Szanowna Pani,
w pokoju premium wszystkie łóżka są w jednym pokoju, natomiast w
apartamencie sypialnia jest oddzielona drzwiami od dostawek.
Pozdrawiam
Recepcja Gold Hotel
Miroslava Šteinigerová
Je korektné zrušiť pobyt, zakúpený ako darček, kde si obdarovaný
navyše priplatil ďalšiu noc, bez akejkoľvek kompenzácie? Aj napriek
ťažkej situácii nepochopiteľné a neakceptovateľné. Podobný pobyt na
Podbanskom predĺžený do júla 2021.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať aký je rozdiel medzi
Rodinný apartmán
2 lôžka + 2 prístelky
a
izba Premium (2+2)
2 lôžka + 2 prístelky?
Sú dve samostatné izby alebo len jedná izba s pristelkami?
Szanowna Pani,
w pokoju premium wszystkie łóżka są w jednym pokoju, natomiast w apartamencie sypialnia jest oddzielona drzwiami od dostawek.
Pozdrawiam
Recepcja Gold Hotel