Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít na tel. čísle +421 45 538 27 25. Po zakúpení voucheru je potrebné pobyt rezervovať na recepcia@banskydom.sk s predmetom e‑mailu Zľavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu, tel. kontakt a kód Voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Check-in od 14:00 do 18:00 hod.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý večer, máme záujem o pobyt vo vašom penzióne v termíne
20.-22.8.2021. Sme dvaja dospelí a 12ročný syn. Potrebovali by sme
rezervovať dvojposteľovú izbu s prístelkou. Zaplatíme sumu 169 eur za
dvoch dospelých a na mieste doplatíme za syna 2×10 eur za ubytovanie + 2×15
eur za polpenziu? Dal by sa doplatiť aj welnes pre syna? Vďaka.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Andrea, ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, termín, o ktorý máte záujem nie je dostupný. V prípade, že by
ste mali záujem o iný termín či ponuku, kontaktujte nás prosím na
telefónnom čísle: +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, máme záujem o pobyt vo vašom penzióne v termíne 20.-22.8.2021. Sme dvaja dospelí a 12ročný syn. Potrebovali by sme rezervovať dvojposteľovú izbu s prístelkou. Zaplatíme sumu 169 eur za dvoch dospelých a na mieste doplatíme za syna 2×10 eur za ubytovanie + 2×15 eur za polpenziu? Dal by sa doplatiť aj welnes pre syna? Vďaka.
Dobrý deň, pani Andrea, ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, termín, o ktorý máte záujem nie je dostupný. V prípade, že by ste mali záujem o iný termín či ponuku, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle: +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.