Pobyt ALL INCLUSIVE v Splendid Ensana Health Spa Hotel***
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, aké atrakcie pre deti Vás hotel ponúka. Sú uvedené v ponuke na zlavomate. (množstvo atrakcií pre deti vonku, aj vnútri) ďakujem krásne ❤️
Dobrý deň chcem sa opýtať v bazéne vonkajšom a vnútornom je termálna
voda?
Ďakujem
Termalna voda je v zrkadlisku, v bazenoch nie.
Dobry den. Kolko by stalo pre 2 osoby vo veku nad 65 rokov bez procedury, teda len welnes allinklusiv v oktobri od nedele do nedely.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Cena a dostupné kapacity sa Vám zobrazia v kalendári po zvolení variantu a
počtu osôb.
Pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť parkovania.
Ďakujem
Dobrý deň, pán Ladislav, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Čo sa týka parkovania, cena parkovného je 2 eurá za deň.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobry den,
rada by som sa informovala na moznost pre 2 dospelych a 3 deti (8r., 6r.,
11mesiacov). Je potrebne vziat dve izby alebo je mozne vacsie deti na pristelke
a najmensie medzi dospelymi? Ako sa tam rata cena za deti? V texte ponuky je to
nedokonceny text.
Dakujem,
Dobrý deň, pani Simona,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dieťa do veku 5,99 je bez nároku na lôžko. Avšak 2 prístelky pre 6 a
11-ročných nie sú k dispozícii.
Cena sa za deti sa Vám automaticky vypočíta v košíku po zadaní počtu
osôb, variantu a dĺžky pobytu.
Odporúčame kontaktovať priamo poskytovateľa služby: +421 337 757 733
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Dobry den, absolvovali sme u Vas pobyt od 2. 7. do 5.7. 2021, pri rezervacii sme zaklikli moznost uplatnit rekreacny poukaz. Avsak pri check oute nam neboli vydane potrebne dokumenty, a my sme to prehliadli a vsimli sme si to az doma. Pokusali sme sa Vas telefonicky kontaktovat aj meilom, ale bezuspene. Poprosim o napravu a zaslanie potrebnych dokumentov na meil, ktory uvadzam v kolonke e-mail pre odpoved. Dakujem.
Dobrý deň, pán Daniel, ďakujem za Vašu otázku.
Prosím, aby ste nás s Vašou požiadavkou kontaktovali na emailovej adrese podpora@zlavomat.sk
Ďakujem pekne za pochopenie a želám Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň z Piešťan,
Vaša požiadavka bola postúpená na recepciu hotela, 033/7754211.
S pozdravom rezervácie
Dobrý deň, mala by som záujem o objednanie kúpeľného pobytu all inclusive s procedúrami. Je nutné odporúčanie lekára? V ponuke je uvedená veta:Počas platnosti protipandemických opatrení je možné absolvovať iba liečebné pobyty na odporúčanie lekára. Za odpoveď ďakujem.
Dobrý deň z Piešťan,
už nie je nutné odporučenie lekára vzhľadom na to, že sa pandemické
opatrenia uvoľnili. Informácia je tam z dôvodu prípadného zhoršenia
situácie. Nech sa páči aktuálne informácie:
V priestoroch SLKP, a.s. je povinné nosiť rúško. V prípade potreby
možnosť zakúpenia priamo na hotelovej recepcii.
Pri príchode je potrebné pri registrácii na recepcii hotela predložiť
nasledujúci dokument (v slovenskom, anglickom, nemeckom alebo českom
jazyku):
negatívny antigénový test alebo RT-PCR/LAMP test nie starší ako 7 dní,
nepotrebujú ho deti do 10 rokov
Výnimky platia pre:
• osoby zaočkované druhou dávkou mRNA vakcíny proti ochoreniu COVID-19 a
od tejto udalosti uplynulo viac ako 14 dní, (predložiť potvrdenie
v slovenskom, anglickom, nemeckom alebo českom jazyku)
• osoby zaočkované prvou dávkou vektorovej vakcíny proti ochoreniu
COVID-19 a od tejto udalosti uplynulo viac ako 28 dní, (predložiť
potvrdenie v slovenskom, anglickom, nemeckom alebo českom jazyku)
• osoby ktoré sú viac ako 14 dní po 1. dávke očkovania proti ochoreniu
COVID-19 (mRNA alebo vektorovou vakcínou), ak bola prvá dávka očkovania
podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19, (predložiť
potvrdenie v slovenskom, anglickom, nemeckom alebo českom jazyku)
• osoby, ktoré prekonali ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako
180 dňami, (predložiť potvrdenie v slovenskom, anglickom, nemeckom alebo
českom jazyku)
• Deti do 10 rokov
S pozdravom Zuzana Snajdarova, rezervácie
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať na možnosť stravovania osôb s intoleranciou mliečnej laktózy. Ďakujem.
Dobrý deň, pán Marian, ďakujeme za Vašu otázku.
S Vašou otázkou sa, prosím, obráťte na prevádzku hotela. Kontakt:
+421 337 757 733
Pekný deň.
Dobrý deň, ak pobyt objednávam pre rodičov ako darček, v ktorom kroku uvádzam ich meno? Alebo vôbec nie a uvádzam len svoje, keďže ja som platiteľom? A ak pobyt objednávam na konkr. termín, je tento záväzný (tak pre hotel ako pre klienta)?
Dobrý deň,
poprosíme uviesť mená klientov hneď pri rezervácii, Zľavomat ponúka aj
možnosť zakúpenia voucheru bez konkrétneho dátumu. S pozdravom,
Rezervačné oddelenie
Dobry den prosim neda sa objednat pobyt all inclusive bez procedur? Prichadzate o mnoho zakaznikov…
Dobry den, Zlavomat ponuka iba pobyt All inclusive s procedurami, pobyt All inclusive si mozete zarezervovat napriamo.
Dobrý den, chcela som zarezervovat týzden u Vas, máte vsetko obsadené? Lebo ma neposúva dalej.Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, termíny pobytov sú dostupné, obráťte sa prosím na
Zľavomat.
S pozdravom
Benedikovičová, rezervácie
Dobrý večer chcem sa opýtať pred dvomi rokmi sme u vás stravili super romantický víkend a chceli by sme si to zopakovať len sme nenašli ponuku all invlusive vikendovku bez procedúr s welnes je taká možnosť a aká by bola cena ďakujem Mária
Dobrý deň z Piešťan, tento rok je možnosť all inclusive s procedúrami na 3 prenocovania. S pozdravom Zuzana Snajdarova, rezervácie
Dobrý deň, prosím Vás o informácie:
- voľné termíny v mesiaci JÚL 2021 pre 2 dosp. osoby a 2 deti vo veku
13 a 10 rokov na 5 nocí /pre 10 r. stačí aj prístelka/ v hoteli
Splendid Ens. .....
- prosím o info ceny za nás štyroch na 5 nocí
- možnosť vytlačenia faktúry alebo hotelového účtu za pobyt z dôvodu
uplatnenia si rekreačného poukazu u zamestnávateľa
Mária Labátová, 0908413506
Dobrý deň z Piešťan, treba si objednať 2 komfort izby, 4 klienti sa na izbu nezmestia. Termíny v mesiaci júl sú všetky dostupné. Faktúru na uplatnenie si rekreačného poukazu u zamestnávateľa dostanete na recepcii hotela pri príchode. S pozdravom Zuzana Snajdarova, rezervácie
Dobrý deň chcem sa opýtať keď malý mal 6 rokov 9 marca bude treba doplacat alebo to ešte ak ekceptujete že ma 6 rokov
Dobrý deň z Piešťan, ak dieťa dovŕšilo 6 rokov, dopláca 20 €/noc. S pozdravom rezervácie
Dobry mal by som záujem o letnú dovolenku na týždeň 2dospely a jedno 6r dieťa aká by bola cena? Termin posledný julovi alebo prví august y týždeň. Ďakujem
Dobrý deň z Piešťan, závisí od toho, ako dlho plánujete dovolenku. Skúste si pozrieť https://www.zlavomat.sk/akcia/741822-kupelny-pobyt-all-inclusive-v-piestanoch, leto pre 2–3 osoby, len vyberte dĺžku pobytu 3–4 noci alebo 5–7 nocí (tu je akcia 1 noc grátis). S pozdravom rezervácie
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať: Ak je v ponuke dve až tri osoby dospelé a chcela som zadať tretiu osobu a nejde mi to iba dve osoby sa dajú zadať, že ako sa to dá urobiť. Keďže syn má už 19 rokov. Ďakujem Milana
Pekný deň,
tu treba druhú izbu so samostatným ubytovaním. Dospelá osoba nie je možná
na prístelke, len deti do 12 rokov.
s pozdravom
rezervácie
Dobrý deň, mám len jediný postreh.
Minulý rok za pobyt v lete 4 dni/3 noci pre 2 dospelé osoby a 2 deti cena
309 eur a tento rok 507 eur. Zaujímavá obchodná stratégia.
Dobry den, nakolko sa jedna o specialnu ponuku, cena sa moze lisit oproti
minulemu roku.
Dakujeme za porozumenie a zostavame s pozdravom.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať či sa dajú dokúpiť aj iné
procedúry-masáže počas pobytu /4dni-3noci/.
Dobry den, samozrejme je mozne si dokupit procedury extra, v pripade ak by ste nam zaslali Vasu e-mail adresu, vieme Vam ho zaslat.