Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s CK Zanzo.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili: info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru.
Ak si teda deti pridáte do rezervácie počas objednávky, je cena pobytu už konečná.
Dieťa do 2,9 rokov vr. stravovanie zdarma, bez nároku na lôžko. V prípade záujmu o prístelku alebo detskú postieľku uveďte túto požiadavku do poznámky a doplatok vo výške 800 Kč / prístelka / noc douhradíte prevodom.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 2 dni dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu kontaktujte prosím zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Slevomatu na telefóne +420 222 703 625 alebo e-mailu: info@zanzo.cz
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 2 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s CK Zanzo.
Má hotel vlastné parkovacie miesta pre hostí zdarma alebo sa za parkovanie platí? Aká je cena parkovného?
Dobrý den, Martino. Hotel má vlastní parkování za poplatek 26 €/noc. Místo není možné předem rezervovat. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.