Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +382 68 132 077 alebo e‑mailom na office@daviddv.me.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň ,keď chceme ísť 2 dospelý a 1 dieťa (1 a pol roka) ako to
mám zarezervovať,keď mi dieťa nejde dať pridať,keďže je napísané len
pre 2 osoby ? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Barbora,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Podľa ponuky evidujeme, že pokiaľ si počas objednávky navolíte počet a
vek detí, automaticky sa za ne v košíku vypočíta cena.
V prípade komplikácií nás pokojne kontaktujte na tel. čísle
+421 232 117 321 alebo emailom na adresu podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň Vám prajem.
Iveta Štyriaková
Pláž ma pozvoľný vstup do mora?
Apartments Atlantis
Áno, pláže majú pozvoľný vstup do mora.
Iveta Štyriaková
Prosím o info, potrebujeme dve izby pre 3 dospelé osoby. Aká
bude cena?
Apartments Atlantis
Hello, which date are you interested?
Ivana Mlynar
Zodpovedajú obrázky apartmánu skutočnosti ?
Apartments Atlantis
Ano, odpovídají.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň ,keď chceme ísť 2 dospelý a 1 dieťa (1 a pol roka) ako to mám zarezervovať,keď mi dieťa nejde dať pridať,keďže je napísané len pre 2 osoby ? Ďakujem
Dobrý deň, pani Barbora,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Podľa ponuky evidujeme, že pokiaľ si počas objednávky navolíte počet a vek detí, automaticky sa za ne v košíku vypočíta cena.
V prípade komplikácií nás pokojne kontaktujte na tel. čísle +421 232 117 321 alebo emailom na adresu podpora@zlavomat.sk.
Pekný deň Vám prajem.