Otvorené Vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 44 5591611, +421 904 318 042 alebo e‑mailom na reservation@viajasna.sk.
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Apartmány aj izby sa nachádzajú podľa dostupnosti buď v hlavnej budove apartmánového domu alebo vo vedľajšej budove, ktorá je vzdialená 10m od hlavnej budovy.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Dobrý deň,
absolvovala som u Vás pobyt v dňoch 19 až 22.7.2021. Potrebovala by som
pre zamestnávateľa potvrdenie o zaplatení pobytu vo forme faktúry. Vedeli
by ste mi ju zaslať na email alebo respektíve poradiť, kde si ju viem
stiahnuť?
Ďakujem velmi pekne.
S pozdravom Kroláková
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň prajem pani Kroláková,
prosím napíšte nám Vašu požiadavku na reservation@viajasna.sk
ďakujem, Zelenay
Zuzana
Dobrý deň.Ako je to s platnosťou testu(antigen), keď chceme prísť
v sobotu na 2 noci ?? Je nutné sa po 24hod. znova testovať do Wellnes ??
Ďakujem za odpoveď :)
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň, kontaktujte prosím priamo recepciu, na reservation@viajasna.sk,
kde Vám poskytneme všetky dôležité informácie.
S pozdravom
Nikola Belancová
gabriela
Dobrý den ,
da sa vyuzit aj rekreačný poukaz u Vás ?
ďakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
v prípade, že si zakúpite pobyt cez zlavomat.sk, doklad o ubytovaní Vám
po pobyte zašle priamo predmetný portál.
Pri zakúpení vouchra je potrebné označiť, že máte o vystavenie
záujem.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
Apartmány Via Jasná
Kristína
Dobrý deň. To naozaj na júl /august sa nedá rezervovať možnosť 1nic
zdarma? Všetko volne až od septembra? Ďakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý večer, limitovaná akcia " 1 noc zdarma" bol predpredaj, kt. už
skončil a neplánujeme opätovné spustenie na letné mesiace.
ďakujem za pochopenie a prajem pekný večer, Zelenay
Sabina Ryšánková
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či sa dajú u vás niekde odložiť
bicykle (2ks, chceli by sme prísť na vlastných) a či je niekde v blízkom
okolí možnosť AG testu (koli wellnessu).
Ďakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý večer,
v objekte sa nachádza lyžiareň, ktorá v sezóne slúži na odkladanie
bicyklov. Bert však prosím na vedomie, že prístup do nej majú všetci
ubytovaní hostia s kľúčom od izby.
Najbližšie testovacie miesto sa nachádza cca 3 km od Via Jasna, smerom do
Demänovskej doliny na adrese Demänovská cesta 296.
S pozdravom
Apartmány Via Jasná
Marta
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať aká by bola cena 2 dospelí,
1 dieťa 11rocne a 1 dieťa 3 ročne takže 4osoby, na 3noci s polpenziou
ďakujem
Dobrý deň, vo vybere iziem sa mi zobrazil ina vyber superior 2+1 a
superieor 2+2… jedna sa o kalsicke izby alebo su to apartmany? Mali by sme
zaujem o apartmán. Dakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň prajem,
Izby superior sú štúdiové izby , nejedná sa o apartmán. V prípade
záujmu o apartmán zvoľte v rozhraní požadovanú izbu.
ďakujem a prajem pekný deň, Zelenay
Alžbeta
Dobrý deň.
Chcem sa spýtať či sú všetky izby s balkónonmi alebo nie?
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň prajem,
Väačšina izieb disponuje balkónom, ak si ho ale prajete, pre istotu pri
vytvorení rezervácie nás kontaktujte s Vašou požiadavkou a radi Vám
vyhovieme.
Pekný deň prajem, Zelenay
Alenka Pulisova
Dobrý deň, pri rezervácii mi neponúka možnosť zvoliť si rodinnú izbu.
Ako sa dá objednať tento typ ubytovania keď už odošlem platbu?
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň, je možné že daný typ izby je už obsadený.
V prípade že nie, je možné si objednať aj iný typ izby a do poznámky
uviesť, že máte záujem o rodinnú izbu.
Doplatok za rodinnú izbu je 10€/noc.
S pozdravom
Recepcia Via Jasná
Daniel
Dobrý deň,
chcel by som sa spýtať, či by bolo možné využiť voucher platný do 30.6.
(potom až 09–12/2021) aj v júli za nejaký doplatok a ak áno, za aký.
Jedná sa o 2 noci pre 2 osoby cez víkend. Ďakujem.
Pekný deň.
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Samozrejme je taká možnosť, pre bližšie informácie Vás poprosíme zaslať
kód Vášho vouchera na náš email reservation@viajasna.sk
.
S pozdravom Natália Špitová , apartmány Via Jasná
Veronika
Dobrý deň, prosím Vás dá sa u vás zakúpiť Liptov region card?
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Áno na recepcií Vám vieme vystaviť Liptov region kartu.
S pozdravom
Natália Špitová, recepcia Via Jasná
Kristína
Dobry deň. Akou formou sú podávané raňajky a večere? Ďakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň, raňajky aj večere sú podávané formou bufetov.
V prípade nízkej obsedanosti sú vynášané večer, kedy si môžete vybrať
z viacerých jedál.
S pozdravom
Nikola Belancová, Recepcia Via Jasná
Alica Cibulková
Dobrý deň chcela by som sa spýtať na stravu, nakoľko som bezlepková a
bezlaktozova. Či by sa dalo nejako prispôsobiť. Chlebík si nosím všade
k raňajkám to nie je problém. A stačí mať potvrdenie, že sme už
prekonali ochorenie? Ďakujem za odpoveď
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
bezlepkovú a bezlaktózovú stravu vieme zabezpečiť, informáciu je potrebné
uviesť pri vytváraní rezervácie, do poznámky.
Pre vstup do wellness, je podľa aktuálnej vyhlášky vlády SR, nutný
negatívny test, nie starší ako 24 hodín.
S pozdravom
Nikola Belancová,
Recepcia Via Jasná
Denisa Minarikova
Dobrý den a stači iba antigenový test?
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Áno samozrejme stačí sa preukázať aj antigénovým testom , ktorý nie je
starší viac ako 24 hodín .
S pozdravom
Natália Špitová , apartmány Via Jasná
Martin
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ako prevádzkujete wellness, či je
otvorený alebo je nejaká náhrada, ak si zaplatím pobyt s wellnessom.
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň prajem,
od dnes 21.5.2021 je wellness centrum opätovne v prevádzke. Čo vyžadujeme
pre vstup je negatívny antigénový test, doklad o zaočkovanosti, resp.
prekonaní ochorenia v súlade s nariadeniami vlády.
Prajem pekný deň, Zelenay
Schnierer
Dobrý deň,chcel by som sa opýtať či sa dá rezervovať na august…
Ďakujem
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
všetky ponuky, ktoré uvádzame na portáli zlavomat.sk sú platné.
Dostupnosť v konkrétnom termíne si viete overiť pri zadaní termínu počas
rezervácie.
S pozdravom
Apartmány Via Jasná
Hana Chomatova
Teď jsem si zakoupila u vás pobyt od 5.9. do 7.9.2021 pro dvě osoby.
Potvrdíte mně moji zaplacenou objednávku? Děkuji, Hana Chomatova
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Prosím Vás , môžete nám poslať na náš email reservation@viajasna.sk
zakúpený voucher , nakoľko zatiaľ neevidujeme rezerváciu na Vaše meno
v tento termín .
S pozdravom
Natália Špitová, recepcia Via Jasná
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
absolvovala som u Vás pobyt v dňoch 19 až 22.7.2021. Potrebovala by som pre zamestnávateľa potvrdenie o zaplatení pobytu vo forme faktúry. Vedeli by ste mi ju zaslať na email alebo respektíve poradiť, kde si ju viem stiahnuť?
Ďakujem velmi pekne.
S pozdravom Kroláková
Dobrý deň prajem pani Kroláková,
prosím napíšte nám Vašu požiadavku na reservation@viajasna.sk
ďakujem, Zelenay