Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 911 772 161 alebo mailom recepcia@borovasihot.sk
pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý den prosim Vás su izby aj na prízemí? Osoba ZŤPS by bol problém
s ubytovaním?
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
žiaľ izby sú len na prvom poschodí. Prístup pre ZŤP osoby nemáme.
S pozdravom
Recepcia Borová Sihoť
Lucia
Dobrý deň, stačí pri príchode vyplniť formulár o zdravotnom
vyhlásení? Netreba test alebo covid pas?
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
podľa aktuálneho Covid semaforu nevyžadujeme žiadne potvrdenia alebo
testy.
Pekný deň
Recepcia Borová Sihoť
Lydia Indriskova
Dobry den prosim vas chcem sa opytat objednala som si u vas pobyt vsetko som
vyplnila a uz som to isla zaplatit cez banku len este som mala zadat kod ktory
mi poslali na smsku ale kedze ja mam internet iba na mobile a pozerala som si tu
smsku tak som uz nenasla tu moju objednavku a teraz neviem ci mi to akceptovali
dakujem
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
bol Váš pobyt s termínom alebo bez?
Žiaden termínovaný voucher na Vaše meno neevidujeme. Skontrolujte prosím
stiahnuté platby z Vášho bankového účtu a taktiež e-mailovú
schránku.
Predpokladám však, že platba sa neukončila a teda ani nestiahla.
Pekný zvyšok dňa, Recepcia Borová Sihoť
daniel
Dobry den,
prosim vas ak by som mal zaujem o apartman s kuchynkou, da sa rezervovat cez
voucher? dakujem
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
áno, po zadaní počtu osôb a termínu Vám ponúkne izby, ak je v ponuke aj
apartmán s kuchynkou, je vo Vami zadanom termíne dostupný. V prípade, že
by Vám to nešlo neváhajte kontaktovať recepciu na tel.č.: 0911772161
Ing. Magdaléna Kruželáková
Sme starí rodičia a chceme zobrať trojročnú vnučku, mali by sme záujem
o rodinnú izbu s BALKONOM! Je to možné a za akých podmienok? Aké je
vybavenie izieb, čo mate k dispozícií / varná kanvica, fén, uteráky,
základné kuchynské vybavenie?/
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň, náš hotel nedisponuje izbami s balkónom.
Kuchynské vybavenie je len na apartmáne s kuchynkou. Kanvica aj fén sa dá
zapožičať na recepcii. Uteráky, osušky sú na izbách.
Pekný zvyšok večera
Recepcia Borová Sihoť
Ing. Magdaléna Kruželáková
Sme starí rodičia a chceme zobrať trojročnú vnučku, mali by sme záujem
o rodinnú izbu s BALKONOM! Je to možné a za akých podmienok? Aké je
vybavenie izieb, čo mate k dispozícií / varná kanvica, fén, uteráky,
základné kuchynské vybavenie?/
0907183365 M.Kruželáková – Košice
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Magdaléna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, vo vašich izbách je k dispozícii vlastné sociálne zariadenie
(vaňa alebo sprcha), televízor so satelitným príjmom, telefón, WiFi a
vybrané izby sú vybavené chladničkou. 1 dieťa do 5,9 rokov sa môže
ubytovať na lôžku s rodičmi zadarmo. Konkrétny typ izby si vyberiete
priamo pri výbere termínu Vášho pobytu na našej stránke.
Dobrý den prosim Vás su izby aj na prízemí? Osoba ZŤPS by bol problém s ubytovaním?
Dobrý deň,
žiaľ izby sú len na prvom poschodí. Prístup pre ZŤP osoby nemáme.
S pozdravom
Recepcia Borová Sihoť