Otvorený voucher: Rezervácia je potrebná na tel. č. +421 948 251 200 alebo e‑mailom na penzion@zbojnickakoliba.eu ihneď po zakúpení voucheru.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, ked chcem zakupit pobyt pre 4 osoby zadam do objednavky
4 dospele osoby a automaticky mi rezervuje 2 izby albo treba urobit
2 objednavky pre 2 + 2 osoby?
Dakujem za info/Veronika
Zlavomat.sk
Pekný deň, pani Veronika.
ďakujeme za otázku.
Odporúčame vytvoriť 2 samostatné objednávky pre samostatné izby.
Prajeme pekný zvyšok dňa.
Zuzana
Dobrý deň
Chcela by som sa Vás opýtať či sa pred ubytovaním treba preukázať
negatívnym testom na koronavírus prípadne dokladom o prekonaní ochorenia,
zaočkovaní. Ďakujem
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň, nie netreba ,ale je potrebné aby ste ho pri pobyte mali
zo sebou.
Silvia Očkajová
Dobrý deň, koľko stoji ten pivny kúpeľ pre dve osoby? Ďakujem
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň, Pivný kúpeľ stojí 52 eur pre dve osoby.
Lucia
Dobry den, ako je to s bezbarierovym pristupom? Napr. ak je jeden clen na
voziku? Dakujem
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň,
náš penzión má k dispozícii izbu s bezbariérovým prístupom, ale pri
vchode do penziónu je zopár schodov.
Iveta
Dobrý kolko by to cenovo vyšlo 4 dospelých a 1 dieta??
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň, potrebovala by som vedieť koľko nocí by ste chceli
zarezervovať a či máte záujem o izbu štandart alebo desing izbu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ked chcem zakupit pobyt pre 4 osoby zadam do objednavky 4 dospele osoby a automaticky mi rezervuje 2 izby albo treba urobit 2 objednavky pre 2 + 2 osoby?
Dakujem za info/Veronika
Pekný deň, pani Veronika.
ďakujeme za otázku.
Odporúčame vytvoriť 2 samostatné objednávky pre samostatné izby.
Prajeme pekný zvyšok dňa.