Otvorené vouchery: pred zakúpením voucheru prosíme preveriť dostupnosť ubytovania na tel. čísle +421 37 6511194. Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na penzionzoborska@gmail.com .
Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny – Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery – Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
a wellness je v cene kuponu alebo treba doplatit? len v ponuke variantu
nieje pisani ale v ponuke o popise hotela co ponuka je pisane ze wellness
v cene ubytovania. tak ako? dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Jaro,
aktuálne sa nachádza v ponuke už aj variant s wellnessom.
Ďakujeme pekne za upozornenie,
Pekný deň.
Magdaléna F.
Chcela by som použiť voucher pre 2 os. Na 2 noci s príjazdom piatok
večer a odchod v nedelu doobeda..Do kolkej večer sa dá ubytovať? V akcii
za 79 e.je len 1 noc alebo 2 noci?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Magdaléna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť
urgentne termín môžete sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle:
+421 376 511 194 alebo e-mailom na: penzionzoborska@gmail.com
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Adriana Dojčáková
Dobrý deň, budete funkovat od 2.5.?ubytovanie,kuchyna a wellness?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na prevádzku na tel.čísle: +421 376 511 194 alebo
navštíviť ich internetovú stránku: penzionzoborska.sk .
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
a wellness je v cene kuponu alebo treba doplatit? len v ponuke variantu nieje pisani ale v ponuke o popise hotela co ponuka je pisane ze wellness v cene ubytovania. tak ako? dakujem
Dobrý deň, pán Jaro,
aktuálne sa nachádza v ponuke už aj variant s wellnessom.
Ďakujeme pekne za upozornenie,
Pekný deň.