Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. čísle +421 904 929 555 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcia@slanica.sk
Pri rezervácii nahláste číslo vášho kupónu, vaše meno a priezvisko a vybraný termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť vopred telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
UPOZORNENIE: Check in je možný včase od 14:00 – 22:00
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, už máte vypredané všetky letné balíčky? Je tam
zablokovaný kalendár. Mám záujem o začiatok júla.
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, počas letných prázdnin sú už všetky termíny vypredané.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré sú v daných
dátumoch dostupné.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Mikulás Jakab
Dobry vecer prajem ockovaci preukaz je nutny?
Penzión Slanický dvor
Dobrý deň
Nie nie je nutný
S pozdravom
Slanicky dvor
Silvia Roderova
DOBRY DEN, MAME VAZNY ZAUJEM O LAST MINUTE POBYT DO KONCA MAJA, KT. PONUKATE
CEZ YLAVOMAT, KONKRETNE POSLEDNY MAJ. VIKEND NA TRI DNI A DVE NOCI, NO NEDA SA
MI KLIKNUT NA DATUM PRICHODU A ZAVAZNE ZAREZERVOVAT, PROSIM JE TO AKTUALNE,
MATE TENTO TERMIN VOLNY ? ( DVAJA DOSPELY, JEDNO DIETA 12 ROKOV/, DAKUJEM
S UCTOU RODEROVA, silvia.roderova@gmail.com
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pokiaľ nie je možné vybrať v online kalendári Vami žiadaný
dátum, znamená to, že už penzión nemá v daný termín voľné kapacity.
Odporúčame Vám prezrieť si našu stránku pre ponuky dostupné v danom
termíne.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Silvia Bargerova
Dobry den uz mate otvorený wellness? Od dnes 14.5. dakujem za odpoved
Penzión Slanický dvor
Dobrý deň
Áno wellness je otvorený s kapacitou do 6 osôb
Slezakova
Dobrý deň, nedá sa mi vyznačiť termín od 1.9 do 5. 9.2021
Penzión Slanický dvor
Dobrý deň
V prípade že Vám daný balík nejde vyznačiť skúste iný.
Je pravdepodobne že sa už vypredal počet balíkov na predaj.
S pozdravom
Slanicky dvor
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, už máte vypredané všetky letné balíčky? Je tam zablokovaný kalendár. Mám záujem o začiatok júla.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, počas letných prázdnin sú už všetky termíny vypredané. Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré sú v daných dátumoch dostupné.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.