Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít v dostatočnom časovom predstihu mailom sales@atr.hr alebo na tel. čísle +385 42 440 800
Po zakúpení voucheru je nutná rezervácia termínu na e‑mail:
sales@atr.hr s predmetom e‑mailu rezervácia zlavomat a textom e‑mailu, ktorý obsahuje: meno, priezvisko ubytovaných, termín nástupu, tel. kontakt a počet nocí pobytu.
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online rezervácia: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že idete na pobyt aj s deťmi a budete tak potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť mailom ešte pred zakúpením voucheru alebo čo najskôr po jeho zakúpení. Do mailu taktiež uveďte počet potrebných prísteliek., kvôli kapacitám izieb.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den.Mate volne ubytovanie pre dvoch zaciatkom jula cca 9.7.na 10 dni?