Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 940 646 464 alebo na recepcia@hotel-crocus.eu
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou alebo izbu vyššieho štandardu (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň ponúkate ubytovanie v apartmáne comfort, chcem sa spýtať či
apartmán má aj balkón? Ďakujem
Hotel Crocus**** Štrbské Pleso
Dobrý deň,
apartmány Comfort sú bez balkóna, ale aj s balkónom. Pri zakúpení pobytu
nevieme zaručiť aký apartmán dostanete, nakoľko systém je automatizovaný
a už aj existujúce rezervácie môže presúvať podľa obsadenosti
hotela.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Židzik, Front Office Manager hotela CROCUS****.
Ivan Macek
mam zaujem o pobyt,ale vo vecsom apartmane s 2 spalnami,,,ten ponukany
apartman je zly ohladom noclahu ,kedze mame 2 deti–16rocny je vyssi ako aj
13rocny,na roztahovacom gauci by sa zle vyspali,,,aka by bola teda cena v tomto
apartmane?konkretne na pobyt od 21maja,kedze uvadzate termin od 21.maja ze je
mozny,,,,neviem ci je mozne len na 2 noci,ak ano prosim o cenu
s polpenziou,ak nie tak aj na 3 noci s polpenziou,,vdaka za rychlu
odpoved,,poslite mi ju na mail ivanmacek3@gmail.com
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Nakoľko cez našu ponuku je možné
sa ubytovať jedine v apartmáne Comfort, s jednou spálňou, Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle:
+421 940 646 464 alebo e-mailom na: recepcia@hotel-crocus.eu
o možnosti príplatku za väčšiu izbu a dostupnej kapacity.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Mária Barassóová
Dobrý deň, je možné vziať so sebou aj psa? Ďakujem za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Do hotela je možné si vziať domáceho miláčika za príplatok 15 €/
pobyt. Odporúčame Vám však pred pobytom kontaktovať recepciu.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň ponúkate ubytovanie v apartmáne comfort, chcem sa spýtať či apartmán má aj balkón? Ďakujem
Dobrý deň,
apartmány Comfort sú bez balkóna, ale aj s balkónom. Pri zakúpení pobytu nevieme zaručiť aký apartmán dostanete, nakoľko systém je automatizovaný a už aj existujúce rezervácie môže presúvať podľa obsadenosti hotela.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Židzik, Front Office Manager hotela CROCUS****.