Otvorené vouchery: je potrebné rezervovať si pobyt vopred. Rezerváciu treba urobiť mailom na info@penzionlarion.sk do poznámky uveďte číslo voucheru.
Informácie na tel. č.: +421 902 801 602
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, alebo budete potrebovať izbu s príplatkom pre domáceho miláčika, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, aké sú opatrenia pri vstupe na pobyt?
Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Slávka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: info@penzionlarion.sk
alebo +421 902 801 602.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Matysova Maria
Je taká možnosť aj pre 1 osobu na 5–6 dní a koľko by stál pobyt
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mária, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše
ponuky.
Žiaľ, na našej stránke ponúkame variant iba pre minimálne dve osoby.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, aké sú opatrenia pri vstupe na pobyt?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pani Slávka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: info@penzionlarion.sk alebo +421 902 801 602.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.