Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Pobyt v 4* Hoteli Pod Zámkom: polpenzia a vstup do wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu e‑mailom na recepcia@hotelpodzamkom.sk alebo telefonicky +421 465 185 100
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za dieťa sa dopočíta automaticky v košíku pri vytváraní objednávky / rezervácie po zadaní veku dieťaťa
- V Kráľovskom apartmáne nie je možnosť prístelky.
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia: 10 €/noc.
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň.
Pre pobyt vo Vašom zariadení vyžadujete testy , alebo zaočkovanie ?
Dobrý deň,
vybrali sme si ako Hotel OTP režim. Takže je potrebné aby ste boli
Očkovaní, Testovaní alebo Prekonaní všetci keď k nám prídete.
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň,
viete mi vypočítať cenu za pobyt pre 3 osoby s polpenziou napríklad
v termíne od 17–19.09.2021 alebo v inom víkendovom termíne????
Ďakujem.
Ps. je toto ubytovacie zariadenie vhodné aj pre imobilných občanov?
Pekný deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Cena sa Vám vypočíta po zvolení želaného variantu, počtu osôb a
termínu.
Ubytovacie zariadenie dispuje bezbariérovým prístup, ale pre bližšie info
odporúčame kontaktovať priamo poskytovateľa služby:
recepcia@hotelpodzamkom.sk
+421 915 868 453
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Zdravim.Ako je to s covid opatreniami?čo je potrebné pre ubytovanie a na návštevu wellness?dakujem
Dobrý deň, ak chcete navštíviť náš wellness, je potrebný Ag test
alebo potvrdenie o 2 očkovaniach. Prajeme pekný deň,
s pozdravom Schořová Zdenka
Dobrý deň, prosím Vás, máte prosím ešte voľný termín na august?
Potrebujeme 2 noci, prípadne ten dvojdňový s jednou nocou by sa dal
doplatiť a predĺžiť o jednu noc? Pošlite.mi prosím voľné termíny na
júl/august (2–3 noci)
Ďakujem.
Dobrý deň,
napíšte nám prosím Vás na náš email recepcia@hotelpodzámkom pár
termínov o ktoré by ste mali záujem. Aj počet ľudí, poprípade vek detí
ak máte a my Vám s radosťou pomôžeme.
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
dobrý deň, pes je vo vašom hoteli povolený? nemecký ovčiak
Dobrý deň,
v našom hoteli je povolené sa ubytovať aj so psom. Poplatok je
€10/noc.
S pozdravom
Zuzana Hanusková
recepcia
Dobry deň,mňa by zaujímalo či v hot.izbach je klíma,a najblizši volny termin v auguste je kedy? Pre dvoch dospelych na 3noci plus balkón ..mate niečo v ponuke? Dakujem za odpoved 🙂
Dobrý deň,
12 augusta a poprípade 19augusta jedna posledná izba s balkónom.
Klímu na izbách nemáme.
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, chcem sa spýtať ci je možné dokúpiť večeru pre dvoch, mame pobyt s raňajkami. Ďakujem pekne😉
Dobrý deň p. Pániková,
objednávku máme cez booking a napísali ste nám cez zľavomat portál ? Tak
sme ostali trošku v šoku :) .
Každopádne dali sme Vám polpenzie 13,00€/noc/osoba
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň,chcela by som si objednať pobyt na júl 3dni 2 noci pre dvoch,no v ponuke už toho nieje veľa,máte ešte niečo voľné?Ako to máte s testovaním aký starý test rešpektujete? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň,
v júli sa situácia môže ešte zmeniť, no zatiaľ potrebujete 24h starý
test pred vstupom do wellness.
Treba nám zavolať a overiť si termín na ktorý máte záujem, pretože júl
už máme skoro plný,
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, potrebovali by sme ubytovanie s polopenziou v termíne
5.6.-8.6.21 t.j. 3 noci v 2 izbách a to:
1 dospelý+ dieťa 7 rokov, 1 dospelý+ 2 deti 13, 11 rokov, V ponukách
už ale nie je možnosť v tomto termíne ubytovania 1 dospelý+ 2 deti.
Poprosím Vás, je ešte dáka možnosť v danom termíne?
S pozdravom
Dobrý deň,
poznámku sme doriešili emailom,
prajeme pekný deň,
Peter M.
Dobrý deň,
Chcela by som rezervovať pobyt pre rodičov, viete mi napísať ake termíny
v juli-auguste máte voľné? Chcela by som aspoň na tri noci .
Ďakujem
Dobrý deň,
kľudne nám zavolajte na recepciu ohľadne voľného termínu.
Zatiaľ máme toho celkom dosť voľného od 8. Augusta,
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik
Ďakujem za čiastočne zodpovedané otázky. Ešte poprosím čas podávania raňajok a večerí od – do. Ďakujem.
Raňajky sú od 7:00 do 10:00 a večere sú od 18:00 do 20:00
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, mohli by sme si rezervovať pobyt dvojposteľová izba s prístelkou?
DObrý deň
kľudne si môžete vybrať na zľavomate variant, ktorý Vám vyhovuje a
môžete ho rovno aj zakúpiť,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, prevádzka wellnessu je už v plnom rozsahu, prosím? Aké sú otváracie hodiny a je časovo obmedzený prístup deťom do wellness? Pri ponuke 4+1 noc zadarmo, pri 2 dospelých a 2 deťoch je v cene okrem prístelky aj strava, však? Rýchlovarné kanvice na izbách sa nachádzajú? Vďaka za zodpovedané otázky.
Dobrý deň,
wellness je plne funkčný od 14:00 do 22:00. Pri dvoch dospelých a dvoch
deťoch keď si zadáte vek detí Vám cenu dopočíta automaticky, takže
prístelky budú nachystané.
Kanvice na izbách žiaĽ nemáme.
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, chcem sa opýtať. Keď chcem ísť na pobyt z deťmi, aké možnosti ponúka hotel pre deti? Nevidela som na fotkách detský kútik?
Dobrý deň,
máme tu pri recepcii taký menší kútiť pre deti. Je tu koberček a nejaké
hračky pre deti.
prajeme pekný deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň chcem sa opýtať, mali by sme záujem pobyt s raňajkami 2× dospelí a deti vo veku 12, 9 a 3 roky ake sú doplatky za deti lebo v online rezervácii mi už 3 ročného nechce nahodiť iba dieťa do 2 rokov??ďakujem
Dobrý deň, Štefánia ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, na prístelke v jednej izbe je možné ubytovať jednu dospelú osobu
alebo max. 2 deti do 12 rokov. Preto nie je možné ubytovať tretie dieťa
staršie ako 2 roky, nakoľko by potrebovali vlastnú posteľ. Avšak,
odporúčame Vám kontaktovať priamo hotel na tel.čísle:
+421 918 923 634 pre bližšie informácie ohľadom možnosti ubytovania
sa priamo pre Vás.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň dvojlôžková izba s manželskou posteľou a prísteľkou má aj balkón? Po zakúpení voucheru je potrebné termín zarezervovať na recepcii? Ďakujem
Dobrý deň, Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pri kúpe voucheru s online termínom, nie je nutné následne
kontaktovať recepciu hotela. Vašu rezerváciu budú evidovať. Pokiaľ si
však vyberiete voucher bez termínu, je nutné následne kontaktovať recepciu
pre rezerváciu termínu. Ohľadom balkónu na izbách Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +421 918 923 634
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň chcem sa spýtať ak nebudú povolené wellnes neodráta sa to s ceny pobytu?
Dobrý deň, Janika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení dočasne
obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte
poskytovateľa služieb na tel.čísle: +421 918 923 634 alebo e-mailom
na: recepcia@hotelpodzamkom.sk
Taktiež, dané vouchery sú platné až do 20.12.2021, a tak je možné si
rezervovaný termín presunúť, avšak najneskôr 7 dní dopredu.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Pre pobyt vo Vašom zariadení vyžadujete testy , alebo zaočkovanie ?
Dobrý deň.
ako všetky ubytovacie zariadenia sa aj my musíme riadiť nariadením vlády SR
a je potrebné sa preukázať potvrdením o negatívnom antigénovom teste,
alebo potvrdením o očkovaní.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,je možnosť ubytovania 2 dospelých a 2 deti do dvoch rokov na 2 noci s polpenziou,bazénom pre deti a návštevou ZOO? Ďakujem.
Dobrý deň,
máme k dispozícii aj balíčky s lístkami do zoo. Je potrebné si zvoliť
priamo tento balíček a zadať počet osôb.
S pozdravom, recepcia
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je možnosť pobytu aj s malým psíkom, dakujem
Dobrý deň,
malý psík je u nás vítaný tiež, platí sa však doplatok 10€/noc.
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň. Chcem sa opítať či len raňajky sú v cene a či na izbe je chladnička
Dobrý deň,
súhrn ponúkaných služieb záleží od balíčku, ktorý si vyberiete,
keďže máme ponuky aj s polpenziou, aj s raňajkami.
Na izbách sú minibary, kde si v prípade potreby môžete uložiť potrebné
veci.
S pozdravom, recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Mate aj jedno- lozkove izby?
Dobrý deň pani Dragulová,
máme aj možnosť zarezervovania izby pre jednu osobu.
V prípade záujmu nás prosím kontaktujte.
S pozdravom
recepcia Hotel pod Zámkom