Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na rezerwacja@green-mountain.pl alebo telefonicky na +48 75 612 60 44. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Pobyt s domácim zvieraťom prosím uveďte k rezervácii.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Domáci maznáčikovia: do 15 kg - 30 PLN/noc; nad 15 kg - 70 PLN/noc
Wi-Fi zadarmo
Parkovanie: Podzemné strážené parkovisko: 60 PLN/auto/deň. Nadzemné nestrážené parkovisko: 30 PLN/auto/deň (Rezerváciu parkovacieho miesta je potrebné uviesť do poznámky.)
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň prajem.
Ako tak porovnávam cenu cez vás a priamo cez hotel, tak cez horel to je
lacnejšie. Škoda, že som to nepozrel skôr.
Aký benefit mi prináša zlavomat, keď už to je drahšie?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň pán Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade tejto otázky sa prosím obráťte na našu zákaznickú podporu,
kde Vám budeme vedieť povedať viac.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo:
+421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 20:00, alebo nám
kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem.
Ako tak porovnávam cenu cez vás a priamo cez hotel, tak cez horel to je lacnejšie. Škoda, že som to nepozrel skôr.
Aký benefit mi prináša zlavomat, keď už to je drahšie?
Ďakujem
Dobrý deň pán Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade tejto otázky sa prosím obráťte na našu zákaznickú podporu, kde Vám budeme vedieť povedať viac.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 20:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň.