Novozrekonštruovaný penzión v Tatranskej Štrbe s privátnym wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň chcela by som sa spýtať či mate voľné v termíne od 2.8. do 7.8.2021 izbu s balkonom pre dve osoby.
Dobrý deň Jarmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Daný termín je voľný, no ohľadom dostupnosti izby s balkónom Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na penzión na tel.čísle:
+421 949 334 341
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je potrebný test a aký starý pre
ubytovanie a privátny wellness.
Ďakujem
Ubytovanie v našom hoteli je možné pre všetkých hostí, ktorí sa pri
registrácii na pobyt preukážu jednou z uvedených možností (uvedné platí
pre osoby vo veku 10–64 rokov, pre deti do 10 rokov a osoby nad 65 rokov nie
je vyžadované):
negatívny antigénový test na ochorenie Covid-19 (max. 72 hodín starý),
pobyt v hoteli nad 7 dní vyžaduje preukázanie sa novým negatívnym
testom
negatívny RT-PCR test na ochorenie Covid-19 (max. 72 hodín starý), pobyt
v hoteli nad 7 dní vyžaduje preukázanie sa novým negatívnym testom
negatívny LAMP test na ochorenie Covid-19 (max. 72 hodín starý), pobyt
v hoteli nad 7 dní vyžaduje preukázanie sa novým negatívnym testom
potvrdenie o zaočkovaní na ochorenie Covid-19 (2 dávkami mRNA vakcíny, od
očkovania druhej dávky musí uplynúť minimálne 14 dní)
potvrdenie o zaočkovaní na ochorenie Covid-19 (1 dávkou vektorovej
vakcíny, od očkovania musia uplynúť minimálne 4 týždne)
potvrdenie o zaočkovaní na ochorenie Covid-19 (mRNA alebo vektorovou
vakcínou, ak bola prvá dávka očkovania podaná do 180 dní od prekonania
ochorenia Covid-19)
potvrdenie o prekonaní ochorenia Covid-19 (max. 180 dní od prekonania)
potvrdenie o výnimke
čestné prehlásenie o výnimke.
Potvrdenie, test a prehlásenie je akceptované vo forme sms, v tlačenej forme
(vytlačený dokument) a elektronickej forme (email).
Dobrý den,
máte izby aj s balkonom?
Dakujem BM.
Dobrý deň. Izby s balkonom sú k dispozícií od 1.6.2021.
S pozdravom a úctou
Ing. Ján Groman
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, minulý rok sme s manželom vo vašom penzióne strávili predĺžený víkend,pri odchode ste nám povedali,že ak prídeme opäť,poskytnete nám zľavu. Ako je možné uplatniť tuto zlavu?
Ďakujem za odpoved
Dobrý deň, pani Anka, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Žiaľ, na vouchery kúpené priamo na našej stránke sa nedá uplatniť zľava. S vašou otázkou sa prosím obráťte priamo na penzión. Kontakt na penzión: +421 949 334 341.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.