Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 78 51 222 alebo +421 910 802 309, prípadne e‑mailom: recepcia@horizontresort.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcel by som sa informovať, prečo nieje možnosť si v ponuke
Počet osôb zvoliť možnosť 3 dospelí? Po iné roky tá možnosť tu bola,
aj tento rok by sme chceli ísť 3 dospelí na izbu SUPERIOR FAMILY 2+1, ale
neviem ako mám postupovať. Ďakujem za informácie.
Hotel Horizont Resort ****
Dobry den,
izbu superior family si mozte zakupit, prosim zadajte 2 + 1 osoby. Cena ostava
rovnaka, pre 1 osobu , pre 2 + 1 respektive pre 3 osoby. Dakujem. Lukacova,
rezervacne odelenie
Michal Fecko
dobrý deň,
ak pôjdeme na štandardnú izbu s dvoma deťmi (0,5r a 3r) je nejaký doplatok
za deti? lebo uvádzate len 25€ za lôžko pri deťoch starších ako 6r.
Hotel Horizont Resort ****
Dobrý deň, p. Fecko,
nedopláca sa nič, deti do 6 rokov majú u nás ubytovanie zadarmo bez
nároku na vlastné lôžko.
S pozdravom
Mária Blašková
Jana Vnukova
Dobry den, menia sa pravidlá wellness od zajtra, t. j. Od 24.5.2021?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prevádzkovanie wellness služieb je na základe vládnych nariadení dočasne
obmedzené. Pre získanie viacero informácií prosím kontaktujte
poskytovateľa služieb na tel.čísle: +421 527 851 222 alebo
+421 910 802 309
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Jorik Zharky
Dobrý deň, už normálne pracuje SPA a Wellness?
Hotel Horizont Resort ****
Vážený klient,
hotel Horizont je od 30.4.2021 v prevádzke v obmedzenom režime v súlade
s platnými nariadeniami vlády.
V cene pobytu sú servírované raňajky a servírovaná večera formou
4-chodového menu na izbu,vstup len do bazénovej časti s vírivkou
s limitovaným počtom osôb v jednom čase , klasická masáž 20minút /
dospelá osoba/ a darčekové poukazy do Mountain Wellness centra pre 2 osoby
(platný 6 mesiacov od realizovaného pobytu). Cena ďalej zahŕňa bezplatné
služby: využitie multifunkčného ihriska, WiFi pripojenie na internet a
parkovanie monitorované kamerovým systémom.
Každá osoba využívajúca ubytovacie služby sa musí preukázať pri
príchode negatívnym testom na COVID 19 – AG,PCR nie starším ako
72 hodín. Táto povinnosť neplatí pre deti do 10 rokov.
Tieto obmedzenia platia na základe opatrení vlády a budú trvať do ich
uvoľnenia, rozsah služieb sa bude vyvíjať podľa uvoľňovania
opatrení.
S pozdravom ,
Klaudia Kellnerova
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel by som sa informovať, prečo nieje možnosť si v ponuke Počet osôb zvoliť možnosť 3 dospelí? Po iné roky tá možnosť tu bola, aj tento rok by sme chceli ísť 3 dospelí na izbu SUPERIOR FAMILY 2+1, ale neviem ako mám postupovať. Ďakujem za informácie.
Dobry den,
izbu superior family si mozte zakupit, prosim zadajte 2 + 1 osoby. Cena ostava rovnaka, pre 1 osobu , pre 2 + 1 respektive pre 3 osoby. Dakujem. Lukacova, rezervacne odelenie