Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +421 904 892 465 alebo na e‑maile: penzionbernardin@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucheru
Voucher je možné využiť od pondelka do nedele. Je možné zakúpiť si viac voucherov a tak si predĺžiť pobyt.
V deň príchodu sa prosím hláste na recepcii v penzióne Palušák, kde prebehne registrácia a následne budete ubytovaní v penzióne Bernardín.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu.(Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
V deň príchodu sa prosím hláste na recepcii v penzióne Palušák, kde prebehne registrácia a následne budete ubytovaní v penzióne Bernardín.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
dobry den, je tento pobyt vhodny pre 4clennu rodinu prosim?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Eva, ďakujeme za vašu otázku.
Ponuka: Dovolenka vo Vysokých Tatrách pre celú rodinu + zľava do Aquacity
Poprad je vhodná aj pre 4 člennú rodinu.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den, je tento pobyt vhodny pre 4clennu rodinu prosim?
Dobrý deň, pani Eva, ďakujeme za vašu otázku.
Ponuka: Dovolenka vo Vysokých Tatrách pre celú rodinu + zľava do Aquacity Poprad je vhodná aj pre 4 člennú rodinu.
Pekný deň.