Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +421915901444 alebo na e‑maile: bekes@penzionkamzik.sk. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucheru. Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň prajem,
chcela by som sa opýtať, ak máte v ponuke pobyty len do konca roka 2021, je
možné v prípade nepriaznivej situácie pobyt uplatniť aj v roku 2022?
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň, momentálne Vám neviem povedať čo bude… tieto pobyty je
možné stále uplatniť, keďže žiadne radikálne obmedzenia nie sú…
avšak ak sa situácia zhorší, verím, že nájdeme nejaké schodné
riešenie. Ale až čas ukáže…
S pozdravom Bekešová
Janko, Daška, Katka a Lacinko
Chceme sa poďakovat za príjemný pobyt, výbornú stravu, super obsluhu a
hlavne príjemný personál na 1+. Počasie nám opäť vyšlo – nohy ešte
bolia po túrach… O rok sme tam opäť, už 5 krát.🙂👫👫
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň. Ďakujeme veľmi pekne za krásne slová. Prajeme všetko dobré
a veľmi radi Vás opäť privítame v našom resorte Kamzík.
Pozdravujú Bekešovci a celý kolektív Resortu Kamzík
Kevin
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, či je v raňajkách aj možnosť nejakej vegánskej
stravy? (nemyslím len ovocie a zeleninu, ale nejaké pečivo bez mlieka/vajec,
strukoviny, orechy, rastlinné mlieka a podobne…) vopred ďakujem.
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň, naše raňajky sú naozaj bohaté a prispôsobené hosťom aj
s rôznymi diétami a prípadne inými stravovacími návykmi, ale žiaľ,
Váš spomenutý výber Vám nevieme z našej strany zabezpečiť, za čo sa
Vám ospravedlňujeme.
Prajeme všetko dobré… S pozdravom Bekešová
Zuzana Begáňová
Dobrý deň prosím Vás chcela by som sa spýtať či by sa dalo u Vás
ubytovať na jednu noc tento týždeň 12. 8.2021 pre 5 osôb ďakujem pekne
za odpoveď a keby to bolo reálne čo potrebujeme ohľadom covid obmedzeniam.
Ďakujem.
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň, voľné termíny sú zobrazené v kalendári… žiaľ, od
12.8. je zatiaľ všetko obsadené.
S pozdravom Bekešová
Nina
Dobrý deň, chcela by som sa informovať či je možné dokúpiť si
wellness na viac ako jednu hodinu.
Ďakujem vopred za odpoved
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň. Samozrejme je to možné…
S pozdravom Bekešová
Marian Komornik
Je moznost objednat si polpenziu
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň. Samozrejme. To sa dá dohodnúť pri nástupe na pobyt.
S pozdravom
Bekešová
Daniela Hranicova
Dobrý den. Prosím aká je cena za dvoch dospelých plus dve deti (2 a
4 r) na jednu noc vratane ranajok ? Ďakujem
KAMZÍK RESORT**
Dobrý večer, v ponuke ubytovania na portáli zľavomat si zadáte termín
a počet osôb a systém Vám automaticky cenu vypočíta. Neviem Vám to
s presnosťou povedať, pretože v našej ponuke sú dva druhy ubytovania-
izby a apartmány a neviem o aký typ ubytovania máte záujem. Sú tam
rozdielne ceny, lebo sa líšia štandardom. Raňajky sú v cene ponuky
ubytovania a dieťa do 3 rokov je zadarmo.
S pozdravom Bekešová
Miriam
Dobrý deň, chcem si objednať ponuku – apartmány vrátane leta, ale
v kalendári mi vôbec neponúkne júl a august…je to teda vrátane leta
alebo nie? Ďakujem vopred za odpoveď.
KAMZÍK RESORT**
Dobrý deň
Áno, je to vrátane leta… apartmány sú už v ponuke (termíny , ktoré
Vám neponúkne sú už obsadené)… každý deň aktualizujem kalendár
obsadenosti, tak verím, že si nejaký termín vyberiete…
Prajem pekný deň
Bekešová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prajem,
chcela by som sa opýtať, ak máte v ponuke pobyty len do konca roka 2021, je možné v prípade nepriaznivej situácie pobyt uplatniť aj v roku 2022?
Dobrý deň, momentálne Vám neviem povedať čo bude… tieto pobyty je možné stále uplatniť, keďže žiadne radikálne obmedzenia nie sú… avšak ak sa situácia zhorší, verím, že nájdeme nejaké schodné riešenie. Ale až čas ukáže…
S pozdravom Bekešová