Otvorený voucher: Dostupné kapacity a rezerváciu vykonávajte na e‑maili sales@hotel-globus.cz vopred. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: Ak si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zdarma).
Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.