Otvorené Vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel. +421 43 4913 000 (pondelok – piatok: 8:00 – 16:30) alebo +421 43 4918 010 (nonstop) alebo mailom na rezervacie@therme.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Parkovanie: Pri príchode do hotela je parkovanie zabezpečené v areáli kúpeľov na tzv. „rýchlych státiach“ pred LD Veľká Fatra do momentu check-in na recepcii hotela. Pre vstup do hotela odporúčame použiť vchod od Kráľovskej dvorany zo strany parku. (vonkajšie parkovisko: 4 €/noc)
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, bohužiaľ do hotela Royal Palace***** nie je možné prísť
so psom.
agáta
Dobrý deň, radi by sme na tento pobyt uplatnili rekreačný poukaz je to
možné keďže je to hradené cez zľavomat ? Ďakujem za odpoveď
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, áno je to možné. Pri nástupe na recepcii si vyžiadate
doklad.
Zuzana
Dobrý deň,chcela by som sa spytat,aka cena by bola pre dve osoby na 3 az
4 noci na posledný julovi tyzdeň,lebo je písané od 536,platnosť od 1.7.do
31.8 nemôžem sa dopátrať ku konkrétnej cene.A či platí ak sme
v 180 dňovej lehote. Ďakujem za odpoveď.
Katarína
Dobrý deň. Prosím vás , je potrebný pre pobyt pre deti 10 a 12rokov
PCR,alebo stačí antigenovy test.Dakujem
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, deti do 10 rokov vrátane nepotrebujú test. Test potrebujú
deti od 11 rokov a postačuje antigénový test.
Mária Zavacká
dobry den. pobyt na 2 noci pre 1 dospeleho a 2 deti vo veku 13 a
15 rokov, mi vysiel na sumu 576€. Vseci traja mame v tejto cene polpenziu,
oxygenoterapiu, masaz Zeus, volne vstupy do aquaparku, wellnes, kralovskeho
Royal kupelu? vopred dakujem za odpoved.
Zlaté kúpele Turčianske Teplice - ROYAL PALACE *****
Dobrý deň, deti majú v pobyte polpenziu a neobmedzený vstup do
Spa&Aquaparku. Procedúry má dospelá osoba.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné prísť aj so psikom? Ďakujem
Dobrý deň, bohužiaľ do hotela Royal Palace***** nie je možné prísť so psom.