Otvorený voucher: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 20 20 255 alebo emailom na indywidualni@trip.pl (poľsky, anglicky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý večer. Máte voľnú izbu od zajtra 30.10.2021-do 1.11.2021?Ďakujem
s pozdravom
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
niestety nie mamy już wolnych pokoi na ten weekend.
Zapraszamy w innym terminie.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Viera Blahová
Dobry den, chcem sa opytat ci parkovisko je naozaj platene a ci sa napoje
k jedlam – polpenzia platia ? Dakujem
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
parking jest płatny 30 PLN, od 1.12.21 r. jest 40 PLN.
Do posiłków napoje gratis.
Jeśli chodzi o obiadokolacje są w cenie, gdy kupują Państwo kupon
z obiadokolacją.
Halszka Jakubiak
Zuzana
Dobrý den máte voľný termín od 30.10 – 01.11.2021? Dve osoby a
1 dieťa (4 roky). Wellness je otvorený?
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
jeśli chodzi o pobyt w terminie30.10–1.11.2021 r. to mamy jeszcze dostępne
pokoje. Wellness jest otwarty.
Beáta Drusková
Dobrý den, chcem objednat pobyt od 29.10–31.10, ale chceli by sme 2 izby
samostatne po 1
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
mamy wolne pokoje w podanym terminie, mogą Państwo rezerwować.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Gabor Schmelhaus
Dzieň dobry,
Bazeny a welness máte otworeny u Vás?
Ďakujem
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
nie ma problemu z korzystania z basenu, sauny fińskiej, tureckiej, na
podczerwień, łaźni rzymskiej, jacuzzi i siłowni. Wszystko jest nadal
otwarte
Annamária Andrašková
Dobrý deň, ak chceme prísť k vám, treba nám test, alebo
očkovanie?
Chceme si zobrať zo sebou bicykle. Mame ich kam odložiť?
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
w hotelu nie potrzebujemy okazania testów, ani szczepienia.
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Soňa
Dobrý večer prajem, vzhľadom na situáciu a narastajúce opatrenia je
welness otvorený bez obmedzenia?
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
Na ten moment w Polsce nie pojawiają się nowe ograniczenia, więc strefa
wellness (basen, jacuzzi, sauny) działa normalnie.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Michala Šeligová
Dobrý deň, aká je otváracia doba welness? Je na izbe standard balkon?
Vieme si pozrieť niekde foto izby?
Ďakujem
Hotel Belvedere ****
Dzień dobry,
Strefa wellness czynna jest w godzinach:
8:00–22:00, z wyłączeniem godzin 12:00–14:00 (przerwa
technologiczna).
W pokojach standard nie gwarantujemy balkonu, nie wszystkie pokoje ja mają.
Zdjęcie pokoju standard można zobaczyć na naszej stronie: http://www.belvederehotel.pl/dla-rodziny/hotel/pokoje.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Máte voľnú izbu od zajtra 30.10.2021-do 1.11.2021?Ďakujem s pozdravom
Dzień dobry,
niestety nie mamy już wolnych pokoi na ten weekend.
Zapraszamy w innym terminie.
Pozdrawiam
Paweł Hełmecki
Dział Rezerwacji Indywidualnej