Pobyt v Jasnej v Hoteli Liptov** s množstvom aktivít a deťmi v cene voucheru
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň,
nedarí sa mi zarezervovať pobyt od 28.8.-1.9.2021 pre 2 dospele osoby a
dieťa 3r. Mám záujem o obedy naviac. Máte voľný termím? Ďakujem, mpbil
0904 455 894
Dobrý deň, pani Magdaléna, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Vami vybraný termín evidujeme ako dostupný, čo sa týka Vašej požiadavky
o obedy navyše, je potrebné kontaktovať priamo hotel na emailovej adrese hotel.liptov@gmail.com
alebo telefónnom čísle +421 948 037 976.
Želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň,
prosím Vás, na fotkách je kaďa. Je k dispozícii? Je to v cene, resp.
platené zvlášť (aká je cena za využitie)? Prípadne iné možnosti
najbližšieho kúpania s deťmi?
Testy prosím vyžadujete? Sme neočkovaní.
V prípade dokúpenia obedov je prosím aká cena na osobu?
Ďakujem veľmi pekne
Dobrý deň
Kada za nu nedoplacate, na 2 noci mate narok na 30 minut v kadi gratis,
Kupanie je mozne v okoli bud Tatralandia, pripadne termalne kupalisko
lipt.Ján,…
Testy nevyzadujeme.
Cena obedov- dospela osoba 10€, deti 3–12 rokov 5,80€
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,
Stále platí, že pri príchode nepotrebujeme testy na Covid?
Ďakujem
Dobrý deň pani Kováčiková,
pri príchode nepotrebujete Covid test ani potvrdenie o očkovaní.
Stačí prísť s dobrou náladou a úsmevom na perách.
Prajeme pekný deň.
S pozdravom,
Hotel Liptov**
Dobrý deň,dá sa dokúpiť aj plná penzia?aká by bola cena na osobu?a cena pre dieťaťa? ďakujem
Pekný deň, pani Andrea.
Ďakujeme za otázku.
Áno, dá sa dokúpiť. Vrámci voucheru máte raňajky formou bufetových
stolov pre zvolený počet osôb a na mieste je možnosť dokúpenia obedov a
večerí.
O cenovej ponuke sa informujte priamo u poskytovateľa služby: hotel.liptov@gmail.com
+421 948 037 976
+421 917 431 600
Prajeme pekný deň
Dobrý deň, aká je dostupnosť k Vášmu hotelu ak sa chceme dostaviť vlakom/autobusom?
Dobrý deň,zo stanice v Liptovskom Mikuláši sa viete autobusom dostať
s Demänovskej Doliny,Jasná /posledná zastávka/ a odtial ste za 5 –
10minút u nás..
S pozdravom recepcia Hotel Liptov**
Dobrý deň. Rodinná izba 2+2 ma balkón? Ďakujem
Dobrý deň,všetky naše izby majú francúzske okná..S pozdravom recepcia Hotel Liptov**
dobry den, z minuleho roka je vela reakcii ze sa okolo hotela stavia. do akej miery je to este teraz aktuálne? dakujem za odpoved
Dobrý deň,stavia sa hotel,ale ten je ďalej pod nami,hluk sem počuť nie je.Vlani sa stavalo ešte nad nami,to je už ukončené..S pozdravom recepcia Hotel Liptov**
Dobrý deň chcem sa spýtať je možnosť požičať bicykle keďže by sme šli vlakov a busom k vám? Aby sme sa mohli pohybovať po okoli
Dobrý deň,my konkrétne bicykle nepožičiavame ,ale je taká možnosť
v blízkej požičovni.
S pozdravom
recepcia Hotel Liptov**
Dobry den smiem sa spytat bola by moznost rezervacie u vas od 3.7do 5.7.021aka by bola cena pobytu? Aka je presna hodina rezervacii na recepcii dakujem pekny den
Dobrý deň
Pobyt v uvedenom termíne je samozrejme možný, cena je tak ako je uvedené na
portáli zlavomat 89€ pre dve osoby s raňajkami, na mieste sa dopláca lôen
miestna daň 1€ na osobu a noc. MOžnosť ubytovania je od 15tej hodiny
v deň príchodu.
S pozdravom
recepcia
Dobry vecer ponuka pobytu v Jasnej za 89eur je cena ako na jednu osobu co sa tyka Covidovych opatreni ake vyzadujete testy?
DObré ránko, cena 89€ je za dve osoby na 2 noci s raňajkami, na mieste
doplácate len miestny poplatok 1€ na osobu a deň. Čo sa covidových
opatrení týka tak testy nevyžadujeme.
S pozdravom
recepcia Hotel Liptov
Dobrý večer . Poprosila by som informáciu ako je vybavená rodinná izba a taktiež cenu doplatku za večeru na osobu/noc. Ďakujem .
Dobrý večer, cena večere je 10€/osoba.
V rodinnej izbe je manželská a poschodová posteľ,samozrejme kúpelňa a
wc.
V každej izbe je taktiež TV.
S pozdravom recepcia Hotel Liptov**
Dobrý deň. Večere sú prosím tiež švédske stoly?
Dobrý deň,večere sú podávané formou jednotného menu,teda nie je
možnosť výberu.Večera obsahuje polievku,hlavné jedlo a dezerty.
S pozdravom recepcia Hotela Liptov**
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,máme u vás objednaný termín 16–19.8 , rodinnú izbu.Zaujimalo by ma či na tej izbe budeme mať chladničku , ďakujem.
Dobrý deň pani Kollarova,
na izbách sa nenachádzajú chladničky, v prípade potreby si viete niečo uschovať v chlade na bare.