Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 903 484 934 alebo prostredníctvom e‑mailu recepciahumno@snowland.sk
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
UPOZORNENIE: o dostupnosti jednotlivých atrakcií v areáli penziónu sa informujte na recepcii (termín začiatku prevádzky jednotlivých atrakcií sa môže líšiť)
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, mali by sme záujem o ubytovanie u vás 2 dospelí a 3 deti(
10r, 2r a 1r)…je taká možnosť ? V moznostiach pri objednávke su len
2 deti a 2 dospeli…Jednu detsku postielku si vieme doniesť :) ďakujem za
odpoveď
Apartmány Humno
Dobrý deň, áno, máme rodinné a Duo izby, postieľku zabezpečíme tiež.
Kontaktujte recepciu Apt.Humno.
Zuzana
Dobrý deň prajem. Dalo by sa objednat ubytovanie 5 osôb z toho jedno
dieťa (4 roky)v 2-ložkových izbách duo oproti sebe ?
Akou formou? Do objednávky zahlásiť len 4osoby?
Za skorú odpoveď vopred ďakujem
Apartmány Humno
Áno, dieťa nehlásite, bude bez nároku na lôžko nakoľko pristelkami
nedisponujeme
Zdenka
Dobrý deň, chcem sa spýtať či sa dá stornovať voucher na dátum
21.-24.7. z dôvodu ochorenia jedného člena rodiny. Poprípade kde sa máme
obrátiť.
Veľmi pekne ďakujem
Apartmány Humno
Voucher sa stornovať nedá, môžeme Vám rezervovať náhradný termín.
Kontaktujte recepciu Apt. Humno
Dorota Janíková Kováčiková
Dobrý deň, dalo by sa objednať ubytovanie pre 2 dospelé osoby a 2 deti
(2r a 6mes.) do 2lôžkovej izby? Staršia dcéra by spala s nami v posteli a
pre mladšiu by sme si vedeli doniesť cestovnú postieľku. Ďakujem za
odpoveď
Apartmány Humno
Dobrý deň, v prípade, že Vám nebude vadiť menší
diskomfort, dalo.
Martina
Dobrý deň, vyžadujete negatívny test al. doklad o očkovaní? Dá sa
uplatniť rekreačný príspevok. Ďakujem.
Apartmány Humno
Zatiaľ bez obmedzení, do wellness v Impozante potrebujete negatívny AG
test 48h. Rekreačný príspevok uplatníte na portáli Zlavomat
Martina
Dobry den, v den odchodu z ubytovania, co by mi vysiel pondelok, je vstup
do YETIlandu este v cene ubytovania alebo uz si to budeme musiet zaplatit .
Dakujem
Apartmány Humno
Áno, vstup je zdarma aj v deň odchodu, check out je do 10:00h.
Radovan
Dobry den. Da sa ubytovat aj 3 detmi (10r,8r,6r) ?
Apartmány Humno
V prípade, že 1 dieťa spí
s rodičmi na 2-lôžku, áno
Simona
Dobrý večer mám záujem o kúpu voucheru na leto v 4 lôžkovom
apartmáne a smiem sa opýtať pri tomto type ubytovania na cenu welnes?
Ďakujem
Apartmány Humno
50%zlava v hoteli Impozant
Erika Stanková
Dobrý deň, aké atrakcie z Yeti Landu sa dajú aktuálne využívať?
Apartmány Humno
Dobrý deň, aktuálne tie, čo sú na stránke www.snowland.sk , postupne dopĺňame,
čakáme na kontajner z Ázie, do začiatku prázdnin by sme chceli atrakcie
skompletizovať.
Monika
Dobrý deň, sú prosím otvorené všetky atrakcie YETI LANDu, prípadne od
kedy budú fungovať? Ďakujem
Apartmány Humno
Dobrý deň,
Nie sú, čakáme na kontajner z Ázie, do začiatku prázdnin by sme chceli
atrakcie skompletizovať.
Kristína
Dobrý deň. Mám záujem o kúpu voucheru pobyt v apartmáne so vstupom do
detského parku YETI LAND, v cene je 1× vstup do parku za pobyt? Alebo vstup
je neobmedzený pre každého ubytovaného? Ďakujem
Apartmány Humno
Dobrý deň
Celodenný vstup každý deň pre každého ubytovaneho.
Lenka
Dobrý deň
Prosím dá sa priplatiť za polpenziu? Resp. ako a kde sa dá stravovať?
Ďakujem
Apartmány Humno
Dobrý deň, môžete si zvoliť ubytovanie s raňajkami, večeru si
môžete objednať deň vopred v reštaurácii Humno výberom z troch jedál +
polievka ( 8€/dosp. 5,6€/dieťa) , alebo formou a la Carte. V čase obeda
aktualizujeme dennú ponuku. Aktuálny jedálny lístok nájdete na našej
stránke www.snowland.sk
Ďakujem
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, mali by sme záujem o ubytovanie u vás 2 dospelí a 3 deti( 10r, 2r a 1r)…je taká možnosť ? V moznostiach pri objednávke su len 2 deti a 2 dospeli…Jednu detsku postielku si vieme doniesť :) ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, áno, máme rodinné a Duo izby, postieľku zabezpečíme tiež. Kontaktujte recepciu Apt.Humno.