Otvorený voucher: Rezervácia je potrebná na tel. č. +421 948 251 200 alebo e‑mailom na penzion@zbojnickakoliba.eu ihneď po zakúpení voucheru.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, smiem sa spýtať aké vybavenie ma chatka /hlavne
„kuchynka“/? Zaujíma ma hlavne či je v chatke kanvica či chladnička,
nakoľko prídeme na pobyt s batoľatami a budeme potrebovať prevárať vodu
na mliečko :) prípadne či je možné si kanvicu vypožičať na recepcií,
prípadne či s prevarením vody nebude problém požiadať v reštaurácií?
Ďakujem.
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň, v našich izbách ani v chatkách nie sú kuchyne, ale
v chatke vám vieme zaobstarať kanvicu, prípadne môžte požiadať náš
personál o prevarenie vody.
Chladnička tiež nie je súčaťou.
Michaela Gassova
Dobrý deň a koľko sa platí sa havka na jednu noc? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Michaela, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, v penzióne nie sú dovolené domáce zvieratá.
Ďakujem za pochopenie a želám Vám pekný zvyšok dňa.
Miriam Havrilová
Dobrý deň je možné zobrať so sebou aj psika?nemáme ho kde nechať,je to
malé plemeno shibainu ďakujem
PENZIÓN ZBOJNÍCKA KOLIBA
Dobrý deň, áno môžte :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, smiem sa spýtať aké vybavenie ma chatka /hlavne „kuchynka“/? Zaujíma ma hlavne či je v chatke kanvica či chladnička, nakoľko prídeme na pobyt s batoľatami a budeme potrebovať prevárať vodu na mliečko :) prípadne či je možné si kanvicu vypožičať na recepcií, prípadne či s prevarením vody nebude problém požiadať v reštaurácií? Ďakujem.
Dobrý deň, v našich izbách ani v chatkách nie sú kuchyne, ale v chatke vám vieme zaobstarať kanvicu, prípadne môžte požiadať náš personál o prevarenie vody.
Chladnička tiež nie je súčaťou.