Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia vopred e‑mailom na hotelslanica@gmail.com
Overenie voľných dostupných kapacít prevažne emailom na hotelslanica@gmail.com alebo aj na tel. č.: +421 910 308 089
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, kontaktné údaje (meno, tel.číslo) a dátum pobytu
Je možné zakúpiť si viacero voucherov a predĺžiť si tak pobyt.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
Bohužiaľ, hotel nedisponuje balkónmi. V prípade doplňujúcich otázok sa
neváhajte obrátiť na poskytovateľa služby.
Kontakt: hotelslanica@gmail.com
+421 910 308 089
+421 911 108 488
Prajeme príjemný deň.
Zuzana Dianová
Dobrý deň, viete zabezpečiť raňajky aj v bezlepkovej forme?
Reštaurácia má v ponuke aj nejaké bezlepkové jedlá? Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Zuzana, ďakujeme pekne za Vašu otázku.
S Vašou požiadavkou sa, prosím, obráťte priamo na Hotel Slanica. Kontakt:
hotelslanica@gmail.com,
+421 910 308 089.
Ďakujem za porozumenie a želám Vám pekný deň.
Miloš Daniška
Dobrý večer,
ponúkaný apartmán je pre 4+2 osôb?, alebo pre 2+2?, z textu som si nie
istý ďakujem
Miloš
Hotel Slanica***
Dobrý deň,
Apartmán je pre 4 osoby.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prosim vas maju izby svoj balkon?
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
Bohužiaľ, hotel nedisponuje balkónmi. V prípade doplňujúcich otázok sa neváhajte obrátiť na poskytovateľa služby.
Kontakt: hotelslanica@gmail.com
+421 910 308 089
+421 911 108 488
Prajeme príjemný deň.