Otvorené vouchery: Overenie dostupnosti voľných kapacít vo vami vybranom termíne a rezervácie na tel. čísle +421 949 138 382.
Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia a jej potvrdenie prostredníctvom emailu info@miracleseasons.sk s uvedením kódu voucheru, kontaktných údajov (meno, priezvisko, tel. číslo) a dátumu pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň prosím vás k apartmánu Clasic prislucha aj balkón?
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Timea, ďakujeme za Vašu otázku.
Súčasťou mezonetového apartmánu je aj balkón.
Pekný deň.
Dominik Babis
Dobrý deň!
V zmysle dnešného telefonátu sa chcem informovať čo by bolo možné teda
sa u vás ubytovať od 7.8 do 11.8 je nás 6 osôb plus dve 2 ročne deti.
Prosím Vás o alternativy ubytovania a cenovú ponuku.
Ďakujem Vám za vašu odpoved!
S pozdravom .
Babis
Miracle Seasons
Dobrý deň. Na Vás termín všetko je obsadené.
Peter Emir
Dobrý deň.
Ako to je u vás s raňajkami?
A ako to je aktuálne covid opatreniami, treba testy, očkovanie,
potvrdenie…?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Peter, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Prosíme, aby ste ste sa s Vašimi otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby na emailovej adrese info@miracleseasons.sk
alebo telefónnom čísle +421 949 138 382.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Zuzana Lauková
Dobrý deň, môže sa s nami v mezonetovom apartmáne ubytovať yorkshire
s hygienickými návykmi?
Zlavomat.sk
Pekný deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Bohužiaľ, v ubytovacom zariadení nie sú povolené domáce zvieratá.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň.
Eva Ružičková
Dobrý večer, posielam vám pri príchode a počas celého pobytu
požadujete nosenie ruska a covid test
Miracle Seasons
Dobrý deň,
nosenie rúška je povinné v spoločných vnútorných priestoroch.
Momentálne nepožadujeme Covid test.
S pozdravom,
recepcia Miracle Seasons
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň prosím vás k apartmánu Clasic prislucha aj balkón? Dakujem
Dobrý deň, pani Timea, ďakujeme za Vašu otázku.
Súčasťou mezonetového apartmánu je aj balkón.
Pekný deň.