Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 33 7744200 alebo +421 33 7743013, prípadne e‑mailom: info@diana.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, pani Darina, ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, pobyt ponúkaný na našom portáli je minimálne pre 2 osoby.
Pekný deň.
Ivana Porubčanová
Dobrý deň. Prosím Vás je možné vystaviť u Vás doklad pre
zamestnávateľa o preplatenie pobytu ? Ďakujem.
Penzión Diana ***
samozrejme, nech sa páči
Ján Pivarník
Zdravim chcem sa spytat ci je mozne ubytovat v piatok 10.9. Od 17:00 lebo
v praci som do 14.30 a chcem by som do 12.9 do nedele dakuje.
Penzión Diana ***
Dobrý deň prajem p. Pivarník .
U nás je možné sa ubytovať v akejkoľvek hodine . Máme nočného
recepčného . Vo vašom prípade nieje žiaden problém , Len Vás poprosím
o zavolanie a objednanie si večere v deň príchodu ak máte polpenziu .
S pozdravom recepcia Sadloňová Adriana .
Aneta Bakytova
Dobrý večer chcem sa spýtať koľko bude stáť dvojposteľová izba pre
mňa a moju kamarátku od štvrtka do nedele? Mate tam písaniu polpenziu
myslím penzión Diana to znamená raňajky aj večere? A akou formou
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Aneta,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Polpenzia je uvedená nasledovne :
raňajky formou bufetových stolov
2-chodová večera (na výber z 3 jedál) – hlavné jedlo a dezert alebo
šalát podľa výberu
1× poobedná kávička + sladké prekvapenie.
V prípade záujmu o dostupný termín pokojne kontaktujte našu zákaznícku
podporu na adrese podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky +421 232 117 321
Po–Pia 8:00–20:00.
Pekný deň Vám prajem.
mária
Dobrý deň zaujala ma Vaša ponuka je možné ubytovanie pre 5 osôb
z toho 1 vozičkár?dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V hoteli je bezbariérový prístup, takže je možný vstup aj pre
vozičkára. Čo sa týka ubytovania pre päť osôb, je možné nakombinovať
dva rôzne varianty ponuky s tým, že by sa jednalo o dve samostatné izby
dohromady pre päť osôb.
Pekný zvyšok dňa.
Andrea
Dobrý deň, je u vás možné zaplatiť GUSTO kartou, určenú pre
príspevok od zamestnávateľa?
Druhá otázka: Ak si chcem objednať pobyt pre tri dospelé osoby, akú izbu
objednám? Superprior?
Vopred ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Andrea, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, danou kartou u nás nie je možné platiť. Čo sa týka vhodnosti
apartmánu pre tri osoby, je vhodný apartmán Superior.
Pekný deň.
Jana
Dobry den,
este som nikam nesla cez Zlavomat,
ked sme 2 dospeli a jedno 15 rocne dieta
na 3 noci s polopenziou t.j. 3× 189eur ?
Penzión Diana ***
nie, pani Janka , treba si pri objednávaní správne vyklikať všetky
informácie a bude Vám automaticky vypočítaná cena , cena je vždy pre
všetkých na celý pobyt
Peter
Tiež by ma zaujimalo či sa dá zvoliť manželská posteľ ďakujem
Penzión Diana ***
nech sa páči je to možné , manželská posteľ je v izbe superior alebo
apartman
Marta Hlavinkova
Chceli by sme manželskú postel…je to možné..?len 2 osoby
Penzión Diana ***
nech sa páči je to možné , manželská posteľ je v izbe superior alebo
apartman
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer koľko by stál pobyt na5 dní 1 osobu?
Dobrý deň, pani Darina, ďakujeme za Vašu otázku.
Žiaľ, pobyt ponúkaný na našom portáli je minimálne pre 2 osoby.
Pekný deň.