Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu telefonicky +421 41 / 434 43 55, 0918 644 740 alebo e‑mailom na info@hotelseverka.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Ďakuj pekne,nedá sa vôbec kliknúť na deň príchodu v juli…a termín
máte voľný........ .
Hotel Severka***
Napíšte prosím Vaše číslo na severka@hotelseverka.sk
a zavoláme Vám alebo zavolajte na 0903 287 887.
Ďakujeme.
Hotel Severka
Veronika Čičmancová
Dobry den, zvazujem pobyt pre 4 dospelych a jedno 1 rocne dieta.
Chcem sa opytat, mate bezbarierovy pristup do hotelu aj do izieb? (Kvoli
kociaru)
Bolo by mozne ubytovat v 2× dvojlozkovych izbach? Poskytujete aj detsku
postielku a jedalensku stolicku v restauracii?
Vonkajší bazen ma prosim aku teplotu vody?
Vopred dakujem.
Hotel Severka***
Dobrý deň, je nám ľúto ale nemáme bezbariérový prístup do hotela,
resp. izieb.
Ostatné nie je problém, teplotu vody v bazéne, nakoľko ho ešte len
spúšťame Vám neviem v tejto chvíli povedať.
Hotel Severka
Štefan Hriňák
Dobrý deň. Je možné zobrat na pobyt aj malého psíka? Ďakujem
Hotel Severka***
Dobrý deň, je nám ľúto ale toto u nás nie je povolené.
Hotel Severka
Iveta Bindzárová
Dobrý deň. Chcem sa spýtať na cestovne spojenie k vám. Ďakujem
Hotel Severka***
Dobrý deň,
jediná trasa autom k hotelu je smer od obce Raková (vzdialená 8,7km cca
13 min.). GPS navigácia udávajúca cestu cez Turzovku a následne Dlhá nad
Kysucou je trasa cez les po nespevnenej lesnej ceste.
Hotel Severka.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Ďakuj pekne,nedá sa vôbec kliknúť na deň príchodu v juli…a termín máte voľný........ .
Napíšte prosím Vaše číslo na severka@hotelseverka.sk a zavoláme Vám alebo zavolajte na 0903 287 887.
Ďakujeme.
Hotel Severka