Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na tel.č.: +421 44 553 55 55 alebo e‑mailom: recepcia@bjornsonka.sk
Pri rezervácii je potrebné uviesť kód voucheru
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Ubytovanie je v dvojposteľovej izbe s manželskou posteľou alebo dvoma oddelenými lôžkami podľa dostupnosti typu izby (konkrétny typ izby resp. lôžok odporúčame preveriť vopred pri rezervácii)
Podľa ods. 1 písm. a) § 72 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty nemá platiteľ dane povinnosť vystaviť daňový doklad nezdaniteľnej osobe (fyzickej osobe nepodnikateľovi). V prípade, ak ste platiteľom alebo zdaniteľnou osobou, obráťte sa s vyhotovením faktúry priamo na ubytovacie zariadenie. V takomto prípade, je potrebné už pri vypĺňaní údajov priamo v objednávke zadávať správne fakturačné údaje Vašej spoločnosti. Následne, ihneď po úhrade objednávky kontaktujte ubytovacie zariadenie pre zaslanie faktúry.
Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 7 dní dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e-maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Platné pre vouchery zakúpené do 24.6.2020:
Otvorené vouchery: Voucher, na ktorý nie je vytvorená rezervácia je možné stornovať kedykoľvek od zakúpenia až po koniec jeho platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote ako 7 dní voucher prepadá v plnej výške, ak nie je s hotelom dohodnuté inak. Takýto voucher nie je možné refundovať.
V prípade storna bude zákazníkovi vrátená plná suma zakúpeného voucheru.
Platné pre vouchery zakúpené od 25.6.2020:
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 7 dní pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Našu ponuku a varianty nájdete v ponuke pod fotkou.
Pobytové balíčky ubytovacieho zariadenia nájdete na ich stránke www.bjornsonka.sk.
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Gabriela
Dobrý deń chcela by som sa spýtať, ak si zakúpim u Vás pobyť
v domčekoch spolpenziou a welnes, píšete že k tomu lanovky zadarmo. Ale v
´dalšom odseku je , že zľavy na lanovky a vstupy do Bešeňovej alebo
Tatralandie so zakúpením gopass karty . Moja otázka znie musím mať túto
kartu aj vtedy keď chcem ísť na lanovky, ktoré uvádzate v cene pobytu?
Druhá otázka, keby si chcem zakúpiť túto kartu, koľko táto karta stojí?
Ďakujem za odpoveď .
Simona Kecskesova
Dobrý den, je možné ubytovať 3 dospele osoby a jedno dieťa
15 rocne?
Dakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Simona,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné kapacity sa Vám automaticky zobrazia a cena sa vypočíta po zvolení
variantu, vašich požiadaviek a počtu osôb.
Dobrý večer, prosím, je možnosť ubytovania 4 dospelých osôb v jednej
chatke? Ďakujem
Zlavomat.sk
Pekný deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
V 1 chatke je možné naraz ubytovať 3 dospelé osoby a 2 deti, bohužiaľ,
4 dospelých teda nie.
Pre bližšie informácie odporúčame kontaktovať priamo poskytovateľa: recepcia@bjornsonka.sk
+421 948 747 166
Pekný zvyšok dňa.
Renáta Fajferova
Dobrý deň,o koľkej je príchod a odchod pri 2 dňoch? ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Renáta, ďakujeme za Vašu otázku.
Príchod do hotela je od 14:00 do 20:00, odchod je do 10:00.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
aké sú storno podmienky: termíny a ceny? Napr. kvôli covid ochoreniu?
Dakujem!
Dobrý deň, pán Ondrej,
ďakujeme za Vašu otázku.
Storno podmienky nájdete v sekcii storno podmienky pri každom variante v ponuke.
Pre bližšie info nás kontaktujte na podpora@zlavomat.sk
Prajeme krásny zvyšok dňa.