Dovolenka pod Chopkom v skvele hodnotenej, vynovenej Björnsonke*** s neobmedzeným wellness a lanovkami v cene voucheru
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý den,chcela som pýtat,ze v malej izbe máte televízor achladnicka?Máme izbu rezervovaný.
Dobrý deň, pani Rozália,
ďakujeme za Vašu otázku.
Každá izba disponuje televízorom. Ohľadom chladničky sa odporúčame
obrátiť na ubytovacie zariadenie:
recepcia@bjornsonka.sk
+421 445 535 555
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Dobry den.
Chcel by som sa spytat na vyuzitie rekreacneho poukazu.
Je mozne ze by sme si u vas zajednali termin od 7 8. do 11.8.2021.Fakturu by
sme ale potrebovali rozdelit na dve casti a dve rozne mena aby sme si mohli
uplatnit dva poukazy na mna a manzelku?
Da sa to takto u vas urobit?
Dobrý deň, pán Rastislav, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, takáto možnosť nie je dostupná. Na jeden voucher je možné
vystaviť len jeden doklad na jedno meno.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
dobrý deň, mala by som záujem o rezervácii izby pre dvoch dospelých v čase od 17.8. do 21.8.2021, teda 4 noci ,ponuka sa mi vždy zobrazuje len na 2 noci, dá sa to a prosím tá cena 199eur je pre 1 alebo 2 dospelých ´dakujem
Dobrý deň, vo Vami žiadanom termíne, bohužiaľ, nie je dostupná
kapacita, iba v dátume 17.8.-20.8.
Uvedená cena 199€ na letný pobyt s polpenziou je pre 2 osoby.
V prípade ďalších otázok sa neváhajte obrátiť na našu zákaznícku
podporu: podpora@zlavomat.sk
Pekný deň prajeme.
Dobry den prosim vas kolko by ma vysla dovolenka u vas v hoteli v termine od 19.8–22.8.2021, pre 2 osoby a 3 deti vek 4,6,9 v rodinnej izbe s velnesom, polpenziou atd.Dakujem
Dobrý deň, pani Lenka, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Žiaľ, v tomto termíne neevidujeme dostupné kapacity. Evidujeme však
voľný termín v dátume 28.-31.8.2021. Cena pobytu je 613 eur.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň chcela by som sa opýtať je potrebné sa preukázať negatívnym testom aj v prípade dieťaťa ktoré má 14 rokov akonáhle je v sprievode dospelého ktorý je už zaočkovaný
Dobrý deň, pani Beáta, ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade aktuálnych platných opatrení v súvislosti s pandémiou
Covid-19 sa prosím obráťte priamo na prevádzkovateľa hotela na telefónnom
čísle: +421 445 535 555.
Pekný deň.
Dobrý deň, chcem si zarezevovať izbu pre pár.
Ako si ju uplatniť.
Dobrý deň, pán Matúš, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Ponuka na našej stránke je určená pre 2–5 osôb, takže aj pre páry.
Ponuka izieb sa zobrazí pri vytváraní konkrétnej objednávky podľa Vami
zvoleného variantu ponuky.
Pekný deň.
Dobry den, zostava v platnosti potreba predlozenia testu na COVID?
Vopred dakujem za informacie.
S pozdravom Gaňa
Dobrý deň, pán Marek, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Pre bližšie informácie ohľadom nutnosti testu do daného zariadenia prosím
kontaktujte priamo prevádzku hotela na telefónnom čísle:
+421 445 535 555.
Pekný deň.
Dobrý večer
Potreba testu na kovid platí stále??
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení. Kontakt: recepcia@bjornsonka.sk
alebo +421 445 535 555.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Dobrý deň,
Lanovka v cene, ktorá prosím?
Ďakujem
Dobrý deň, pani Eva, ďakujeme za Vašu otázku.
V cene pobytu je DENNÝ lístok na lanové dráhy do celého strediska JASNÁ
NÍZKE TATRY na každý deň pobytu.
Hotel nezodpovedá za prípadné výluky v premávke lanoviek – služba sa
nenahrádza.
Pekný deň.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať či máte voľný termín v čase od 18.7 do 25.7. Dvaja dospelí a jedno šesťročné dieťa plus polpenzia. Ďakujem
Dobry den,
kapacity zatial volne su, prosim pokojne napiste mailik na: recepcia@bjornsonka.sk,
radi Vam dame blizsie informacie.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Čo je potrebné ak by sme chceli zo sebou zobrať malého 5 kg psíka maltezaka? Okrem zaplatenia priplatku 10€/noc
Dobrý deň, pani Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Určite odporúčame pridať poznámku o tejto skutočnosti pri vytváraní objednávky a následne počkať na potvrdenie od ubytovania.
Prajeme krásny zvyšok dňa.