Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
S Vašou otázkou je potrebné obrátiť sa priamo na poskytovateľa služby,
ktorý Vám zodpovie Vašu otázku ohľadom blízkosti stravovacích zariadení
v okolí apartmánu. Kontakt: danijela.stanicic@ruzmarin.hr
+385 21 756 656.
Pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dá sa niekde blízko stravovať?
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
S Vašou otázkou je potrebné obrátiť sa priamo na poskytovateľa služby, ktorý Vám zodpovie Vašu otázku ohľadom blízkosti stravovacích zariadení v okolí apartmánu. Kontakt: danijela.stanicic@ruzmarin.hr
+385 21 756 656.
Pekný zvyšok dňa.