Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +38552463200 alebo e‑mailom na hotelfilipini@net.hr.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Ďakujem, ale my by sme potrebovali od toho 7.8.2021,veľmi sa nám páči
Váš penzión aj okolie, týždeň pred týmto termínom sme v Chorvátsku na
inom mieste a ešte sme chceli byť týždeň na inom mieste. Tak škoda,
ďakujem.
Hotel Filipini
je nám to také líto,
mezitím byl náš pokoj uvolněn 8. srpna 2021
pokud to něco znamená, jsme vám k dispozici
Jozef Ďurkovič
Dobrý deň, prosím Vás, je voľný termín od 7.8.2021 do 14.8.2021 pre
dvoch dospelých a jedno dieťa 9.rokov?
Hotel Filipini
máme první volný pokoj od 11.08.2021, pokud vám to vyhovuje?
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Ďakujem, ale my by sme potrebovali od toho 7.8.2021,veľmi sa nám páči Váš penzión aj okolie, týždeň pred týmto termínom sme v Chorvátsku na inom mieste a ešte sme chceli byť týždeň na inom mieste. Tak škoda, ďakujem.
je nám to také líto,
mezitím byl náš pokoj uvolněn 8. srpna 2021
pokud to něco znamená, jsme vám k dispozici