1/12
Dokonalé uvoľnenie tela pomocou niekoľkých druhov masáží
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako reklamovať servis? Zakupila som masaž pre mojich rodičou, zatial tam šla mamina. A veľmi sa sťažovala. Muž/masér bol neprofesionálny. Miesto bolo špinavé a nehygienické. Muž kašlal a kychal a smrkal cely čas nenasadil si ruško ani po vyzvaní. Nemal tam žiadne hygienické pomocky. Na ležanie bola len stará špinavá použitá deka a uterák v tom istom stave. Másér šiel na zachod z otvorenými dverami čo fakt nepridalo k dobrému zažitku. Po veľmi bolestivej masaži na čo maja mamina upozornievala a žiadala ho aby to bolo slabšie masér skončil po 10 minútach s tým že on ju odmieta masírovať keď ju to bolí?! Nasledne ponúkal- nanucovalna a presviečal moju maminu o tom že by si mala- musí kupiť pernanentku na ďalšie masáže. Tento muž je neprofesionálny a miesto nesplňa žiadne hygienicke podmienky. Rada by som uplatnila vratenie penazí a taktiež za odstránenie služby z vašeho portálu. Ďakujem
Dobrý deň pani Zoja,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte na našu zákaznickú linku.
Prosím, nám do Zľavomatu sa dovoláte na tel.číslo: +421 232 177 321 každý pracovný deň od 8:00 do 20:00, alebo nám kedykoľvek napíšte na e-mailovú adresu: podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň.