Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: 0948 427 541 alebo e‑mailom na vilaterrasse@gmail.com.
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Pri každej rezervácii je nutné kontaktovať zariadenie z dôvodu odovzdania kľúčov od apartmánu
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
prosím Vás ktorá z tých ponúk je na najnižšom poschodí?
a ako je to s parkovaním.. je možné niekde zaparkovať v blízkosti? je
potrebné za parkovanie platiť, je strážené?
Je možné si uplatniť rekreačný poukaz? ako je to teda v prípade
platby?
Je možné sa spojiť ohľadom ponuky aj inak ako cez Zlavomat?
Vopred ďakujem za odpoveď.
K.F.
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Informácia o parkovaní sú uvedené v konkrétnom variante v časti
„Príplatky“. Na tieto vouchery sa pri nákupe dá uplatniť rekreačný
poukaz.
Pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť
buď priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 948 427 541 , emailovej
adrese: vilaterrasse@gmail.com
alebo na ich webovej stránke: entrez.sk , príp. sa obrátiť na náš
zákaznícky servis.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
prosím Vás ktorá z tých ponúk je na najnižšom poschodí?
a ako je to s parkovaním.. je možné niekde zaparkovať v blízkosti? je potrebné za parkovanie platiť, je strážené?
Je možné si uplatniť rekreačný poukaz? ako je to teda v prípade platby?
Je možné sa spojiť ohľadom ponuky aj inak ako cez Zlavomat?
Vopred ďakujem za odpoveď.
K.F.
Dobrý deň pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Informácia o parkovaní sú uvedené v konkrétnom variante v časti „Príplatky“. Na tieto vouchery sa pri nákupe dá uplatniť rekreačný poukaz.
Pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa obrátiť buď priamo na prevádzku na tel. čísle: +421 948 427 541 , emailovej adrese: vilaterrasse@gmail.com alebo na ich webovej stránke: entrez.sk , príp. sa obrátiť na náš zákaznícky servis.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.