Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je nutná rezervácia na tel. +421 918 060 803 alebo e‑mailom na info@hilson.sk
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Rezervácia je dostupná od 8:00 – 20:00 hod.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Cena za ďalšie osoby/deti vám bude automaticky pripočítaná v čase objednávky.
Vstup do wellness je z hygienických dôvodov možný pre osoby od 6 rokov.
V prípade záujmu o pobyt pre dieťa do 2,9 rokov bez nároku na pevné lôžko a služby (iba postieľku) prosím kontaktujte pred zakúpením voucheru recepciu kvôli kapacite konkrétnej izby.
Vysvetlenie: Postieľku (a tým dieťa do 2,9 rokov bez nároku na pevné lôžko a služby) je možné ubytovať vo všetkých izbách okrem základného štúdia 2+0, zároveň ale pokiaľ nie je využitá plná kapacity lôžok izby.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den, chcem sa informovat ci je pri ubytovani potrebny negativny test.
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Denisa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: info@hilson.sk
+421 918 060 803
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcem sa informovat ci je pri ubytovani potrebny negativny test. Dakujem
Dobrý deň, pani Denisa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt:
info@hilson.sk
+421 918 060 803
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.